Son Konular
Üstad Bediuzzaman said nursi (r.a.)cok mübarek bi zaattir onu anlatmaya sayfalar yetmez iyiki Risaleler var iyiki bu yoldayiz hamd olsun....
Üstad Bediuzzaman said nursi (r.a.)cok mübarek bi zaattir onu anlatmaya sayfalar yetmez iyiki Risaleler var iyiki bu yoldayiz hamd olsun....
Her hakkı söylemek üzerine hakk'tır, her hakkı her yerde söylemek üzerine hakk değildir.
.
eY kardeşim Her hakkı her yerde söylemek hakk değildir kimin sözüdür.Ben kişilerin değil ALLAH C.C ın ve Rasulün kelimelerini dikkate alırım.Bu söz kime aittir.Eğer bilmiyorsanız şeytan aldatmacasıdır.
Lütfen insanların kalblerindeki düşünceyi bilmeden yazısıyla yargılamayınız kim bilir böyle bir şeyi kaç kişiye yaptınız ALLAH C.C. BİZİ AFFETSİN.SİZE CEVAP YAZMAK İSTEMEZDİM AMA BÖYLE YAPMANIZ HOŞ DEĞİL
Cevabü'l-ahmak es-sükût" kaidesince, böylelere karşı cevap sükûttur.
Sevgili CCCCCC kardeşim,
Seninle daha önce yaşadığımız ufak bir münakaşa hasebiyle, yazılarına yorum yapmıyordum, ama, bu konuda yorum yapmamı istediğinde merak saikiyle konuyu baştan aşağı bir okuyuverdim, fakat, buraya gelince takılıp kaldım, ilerleyemedim.
Biliyorum, Khan ve sen risalelerden besleniyorsunuz, belkide burada Risalelerin tanınması ve okunması için mücadele veriyorsunuz, hakkınız var buna elbette, ama, şu yukarıda söylenen sözleri eğer gerçekten Risalelerden beslenen biri sarfediyorsa, vah o risalelere, vah o risaleleri telif edene ve vah o risalelerle yolunu çizmek isteyenlere..
Elbette düşman değiliz, olamayız da çünkü kıblemiz bir..
Adetim üzre, bana el uzatan herkese elimi muhakkak uzatırım, o elimin kopacağını bilsem bile..
Avartar resimleri konusunda düşüncelerimi yazacağım, ama, önce şu arkadaşa rica edip, şu talihsiz yazıyı kaldırtmanız şartıyla..
Ahmak yerine konduğumuz bir yerde, yaptığımız yorumlarında bir ağırlığı ve faydası olmaz netekim..
Rica ediyorum, şu talihsiz yazıyı lütfen sildirin..
Sonra bu konuyu etraflıca tartışalım, kardeşçe ve erdemlice..
vesselamü aleyküm ve rahmetullah
TAYFUR ' Alıntı:
Şualar, Birinci Şua, Yirmi dördüncü Ayet ve Ayetler, Üçüncü Nokta, c. I, s. 842:
“Kur’an’ın gizli hakikatleri Risale-i Nur ile birlikte bize iniyor!! Tenzil’ül-Kitab cümlesinin sarih bir manası asrı saadette vahiy suretiyle Kitab-ı Mübîn'in nüzulü olduğu gibi, manayı işarîsiyle de, her asırda o Kitabı Mübin'in mertebe-i arşiyesinden ve mu'cize-i maneviyesinden feyz ve ilham tarîkıyla onun gizli hakikatları ve hakikatlarının bürhanları iniyor, nüzul ediyor...”
Üstadınız onun için mi burda peygamberlik iddiasında bulunuyor?
Bakınız fikir mimarınız İbn-i Teymiyye nin fikirlerini benimsemiyoruz.Amma bir kardeşimizin İbn-i Teymiyye yi şirk ile suçlamasına binaen ben ve Seyfullah o kardeşimizi uyarmıştık ve hadise tekerrür etmedi.
Bediüzzaman ı peygamberlik idda etmekle suçlamak hamakatın en şedididir.
TAYFUR ' Alıntı:Şualar, Birinci Şua, Yirmi dördüncü Ayet ve Ayetler, Üçüncü Nokta, c. I, s. 842:
“Kur’an’ın gizli hakikatleri Risale-i Nur ile birlikte bize iniyor!! Tenzil’ül-Kitab cümlesinin sarih bir manası asrı saadette vahiy suretiyle Kitab-ı Mübîn'in nüzulü olduğu gibi, manayı işarîsiyle de, her asırda o Kitabı Mübin'in mertebe-i arşiyesinden ve mu'cize-i maneviyesinden feyz ve ilham tarîkıyla onun gizli hakikatları ve hakikatlarının bürhanları iniyor, nüzul ediyor...”
Üstadınız onun için mi burda peygamberlik iddiasında bulunuyor?
Allah C.C: razı olsun....
burda bu iddiada bulunan üstad değil, üstadın bu iddia da buluduğunu iddia eden şahsınızdır. ne yazıkki kişi okumadığını anlamadığında bir de anladığını düşününce birde eksik olmasın yorum yapınca böyle iddialar çıkıyor ama nitekim sorma gereksiniminde bulunmuyor insan çünkü aklının ucuna aca yanlış anlaşılmış olabilirmiyim demiyor. nitekim böyle bakalar çokca olmuştur kimi anlaşılmadığı için idam etmiştir, kimide zindanlarfa kafir suçlamasına uğramıştır çükü avam anladığı ile amel etmiştir. ama bu zatlar Resulü örnek Aldıklarından
Ya rabbi onlar bilmiyorlar , bilselerdi yapmazlardı demişlerdir. Arkadaşlar her gördüğünüz şeyi red etmeyin Allah muhafa oratlığı sis basarda neyi tuttuğunuzu bilemezsiniz..
Hz. Huzeyfe radıyallahu anh anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm buyurdular ki:
"Deccal çıktığı vakit beraberinde su ve ateş vardır. Ancak halkın ateş olarak gördüğü tatlı sudur; halkın su olarak gördüğü ise yakıcı bir ateştir. Sizden kim o güne ererse, halkın ateş olarak gördüğüne düş(meyi kabul et)sin. Çünkü o, tatlı soğuk sudur."
Buhari, Fiten 26, Enbiya 50; Müslim, Fiten 105, (2935); Ebu Davud, Melâhim 14, (4315),