Neler yeni
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

Ne kadar Müslümansınız.?

LENÝN17

New member
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
54
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Konum
STALÝNGRAD
Web sitesi
www.marksist.com
sevgili hicran şairi, allahın varlığını kanıtlar mısın lütfen?allah TESADÜFEN mi oluştu?
madde yoktan var,vardan yok olmaz.bu da masal değil mi?enerjinin korunumu,momentumun korunumu..bunlar da masal değil mi? :)
 

Hicran Þairi

New member
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
24
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Ayni seyleri geveleyip duruyorsun. Allah tesadufen mi yaratildi diye 2. sayfada sormustun :

http://www.islamforum.net/showthread.php?t=82&page=2&pp=10

bende bunu yazmistim :

hayir Allah ne tesadufen olustu ne de kasıtlı olarak..

cunku o olusmadi.. o dogurmadi, dogrulmadi..

O hep vardi, her zaman da var olacak.. Bizim aklimiz bunu kavramakta biraz zorluk cekebilir ama zaten zaman kavramini yaratan da O. Onun icin Allah tesadufen mi olustu demek biraz abes oluyor..

Allah'ın olduğuna dair gözle görülecek yani kesin inandıracak %100 bir kanıt yok, zaten olamaz da, eğer öyle bir şey olsa, mesela gökte yıldızlarla Allah'tan başka ilah yok yazsa, herkez iman eder ve Allaha inanır. O zamanda bu yaşamın ve imtihanın bir anlamı kalmaz.

Ancak, inanmak isteyenler için deliller var, şu kainata, aya güneşe bakmak bile yeter ibret almak için. Sineğin gözünü yaratan Rabbim güneşi de yaratmış.

Vesselam.
 

LENÝN17

New member
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
54
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Konum
STALÝNGRAD
Web sitesi
www.marksist.com
Hicran Şairi' Alıntı:
Allah'ın olduğuna dair gözle görülecek yani kesin inandıracak %100 bir kanıt yok, zaten olamaz da,.

sevgili hicran şairi, o zaman niye inanmak zorundayım ki?sizin uydurmadığınızı nerden bileyim?kanıt yoksa,mantık yoksa,akıl yoksa ben de yokum.....
 

isimsiz

New member
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
812
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
45
Konum
Köln/ALMANYA
LENİN17' Alıntı:
sevgili hicran şairi, o zaman niye inanmak zorundayım ki?sizin uydurmadığınızı nerden bileyim?kanıt yoksa,mantık yoksa,akıl yoksa ben de yokum.....
bu sözleri deliler der biliyormusun çünkü kendilerininde olmadığını sanırlar....
 

LENÝN17

New member
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
54
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Konum
STALÝNGRAD
Web sitesi
www.marksist.com
sevgili isimsiz,delilerin halisünasyon gördüklerini biliyor musun?mesela allah gibi,cin gibi,cennet gibi... ;)
orda "ben yokum" demek isterken "bu işte ben yokum" anlamını kastetmiştim.
 

Hicran Þairi

New member
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
24
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Peki soyler misin ? Sence binlerce yildir bu kadar milyonlarca insan halisünasyon mu görüyor ?
 

Hicran Þairi

New member
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
24
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
marx'a göre din, halkların afyonu olabilir.

Marx dini halklarin afyonu olarak görebilir, ama marx'ın öyle görmesi, dini öyle yapmaz. Mevlana da demişki : leş, bize göre rezildir ama, domuza, köpeğe şekerdir, helvadır...

Anlayana..

Vesselam.
 

LENÝN17

New member
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
54
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Konum
STALÝNGRAD
Web sitesi
www.marksist.com
din tamamen bir sömürü aracıdır.isyan etmemeyi,sorgulamamayı,sormamayı empoze eder..din sadece korkutur.din sadece dindir o kadar :cool:
ayrıca mevlana sunnî değildir.
 

SEVDAM

New member
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Allah (cc) inanmayabilirsin Kuarani kerimede inanmayabilirsin.
Ama bu sana hic bir hakki vermez hakaret edemesin Arkadas. :mad:
 

hot

New member
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Merhaba Lenin
Eger müsade ederseniz bu konuda bir kac seyde ben size sormak isterim
-Siz dünyada cökmüs bir düzeni (Koministligi)mi savunuyorsunuz?

-Siz din hakkindaki elestirilerinizi dini gercekten taniyarakmi ortaya sürüyorsunuz?
"zannetmiyorum" sizin dini tanidiginizi
 

tarikay

New member
Katılım
6 Şub 2005
Mesajlar
93
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
..

..

MÜ’MİN OLMAK.
İnsanlar arasında genel bir ayırım var: Allah’a inanmayan kâfirdir,
inanan da mü’mindir. Kalın çizgilerle olay hep böyle
değerlendiriliyor. Oysa ki Kur’ân-ı Kerim, mü’min olmayı, üst
standartlarda bir olay olarak değerlendirmiş. Yani sadece Allah’a
inanmak mü’min olmak için kâfi değil; mü’min olmanın başlangıcını
teşkil ediyor.
Allahû Tealâ’ya yaklaşım kademelerinin tam 14’üncüsünde mü’min olmak,
Kur’ân-ı Kerim’imizde üç ayrı cepheden ele alınmış:
1- Kişinin kalbine imanın yazılması, kişiyi mü’min kılar. Allahû
Tealâ tarafından kişinin kalbine imanın yazılması,
2- O kişinin nefs tezkiyesine, ıslâh-ı nefse, yani amilüssalihata
başlaması onun mü’min olmasını ifade eder.
Ve Allah’ın bütün insanlara emri de zaten budur. Sırat-ı Müstakiym’in
üzerinde bulunmak, yani ruhunu Allah’a doğru harekete geçirmek. Seyrü
Sülûk adlı bir yolculukla Allah’a ulaşmak üzere.
Öyleyse bugün 14’üncü basamakta bir insan mü’min olur. Beraberce
basamaklara bakalım:
Başlangıç basamağı bir insanın etrafındaki olaylardır. Her an
etrafımızda bir takım olaylar cereyan ediyor. Allahû Tealâ herkesin
etrafındaki olayı başkalarından farklı bir şekilde dizayn eder.
Muradı; Allah’ın irşad yoluna doğru olan meyilin bütün insanlarda
oluşmasıdır. O meyilin oluşması için muhtelif idrak kedemelerinde
yarattığı insanların etrafında öyle olaylar cereyan ettirir ki, o
insanları eşit şartlara getirir. Yani, herkes yarış için kulvara eşit
şartlarda girer. İşte bunu temin edecek olan insanların çeşitli
seviyelerdeki muhakeme yetkilerinin eşit noktaya ulaşmasıdır. Bu da
ancak insanların etrafında Allah’ın farklı olaylar yaratmasıyla
mümkündür. Dehr suresinin 3’üncü âyet-i kerime’sinde Allahû Tealâ
diyor ki;
Allah insanlara hidayet yollarını gösterir. Sonra da diyor, dileyen
şükredenlerden olur; dileyen küfredenlerden olur.
İşte biz insanlar etrafımızda olaylar cereyan ettikçe bu olayları
mukayese ederiz. Yani birbirene kıyas ederiz. Ondan sonra daha üst
seviye bir incelemeye gireriz. Bu ikincinin adına muhakeme diyor
Allahû Tealâ. Yani, hüküm istihsal etmek üzere, olaylardan hükün
çıkarmak üzere onları daha ciddi bir değerlendirmeye tâbî tutarız.
Bu muhakemenin neticesinde bütün insanlar için mantık oluşur. Her
insanda da mantık onun tecrübelerine, onun geçirilmiş hayat
olaylarına göre taayyün eder. Böyle bir statü içersinde bir insanın
mantığını oluşması demek ki onun etrafında cereyan eden olaylara sıkı
sıkıya bağlı. Çünkü onun tecrübeleri kendi geçirdiği olaylardan
esinlenerek vücuda gelecektir.
İşte insanoğlu demek ki, mukayeseden, muhakemeden sonra bir mantık
dizaynı içersinde hükmünün veriyor. Bu hüküm iki ayrı standartda
teşekkül edebilir;
Ya insanoğlu Allah’ın irşad yoluna doğru bir meyil duyacaktır,
Veya şeytanın gay yoluna doğru bir meyil duyacaktır.
İşte bu hususlar iki ayrı âyet-i kerime ile anlatılmış:
Birinci âyet-i kerime Araf suresinin 146’ncı âyet-i kerimesi. Allahû
Tealâ diyor ki:
O insanlara Allah âyetlerinin gerçek anlamlarını ifade etmekten sarfı
nazar eder ki, onlar yeryüzünde haksız yere gururla dolaşanlardır.
Onlara Alah’ın bütün âyetlerini söyleseniz inanmazlar; onlar Allah’ın
irşad yolunu gördükleri halde onu kendilerine yol ittihaz etmezler,
onlar şeytanın gay yolunu gördükleri zaman, dalâlet yolunu gördükleri
zaman, cehenneme götürecek olan yolu gördükleri zaman onu kendilerine
yol edinirler diyor, Araf suresi 146’ncı âyet-i kerime.
İşte böyle olan insanlar 2’nci basamaktan asla yukarıya çıkamazlar.
Olayları muhakeme etmişlerdir; mantık süzgecinden geçirmişlerdir. Ama
onların mantığı kendi akıllarının gerektirdiği istikamette bir hüküm
oluşturmuştur. O hüküm de Allah’ın irşad yoluna doğru bir meyil
duymak değildir; ne yazık ki şeytanın dalâlet yoluna doğru, cehennem
yoluna doğru bur ilgi duymaktır, bir eğilim duymaktır. Bu insanlar
bundan sonraki 26 tane basamağın hiçbirisini aşamayacaklardır.
Bir insanın Allah’a yaklaşım basamakları Kur’ân-ı Kerim’imizde 28
tane olarak dizayn edilmiş ve bu dizayn VEL ASR suresinde 4 tane
yedili basamak olarak ifade edilmiş. Şöyle söylüyor Allahû Tealâ:
Vel Asr: Asra yemin ederim,

İnnel’insâne lefiy hüsr: İnsanlar muhakkak ki hüsrandadırlar,
İllelleziyne âmenû: Ama amenu olanlar hariç,
Bir insan amenu oluncaya kadar 7 tane basamaktan geçiyor. Amenu olmak
ilk 7 basamağı ifade ediyor. Devam ediyor Vel Asr suresi:
Ve amilûssâlihat: Ve ıslâh edici amellerde bulunanlar hariç,
İkinci 7 basamakta kişi amenu olmaktan, ıslâh edici amellere
başlamaya ulaşıyor. Devam ediyor Vel Asr suresi:
Ve tevâsav bilhak: Hakkı tavsiye edenler,

Üçüncü 7 basamakta insan ruhu Allah’a ulaşıyor, Hakka ulaşıyor ve
Hakkı tavsiye edebilecek duruma geliyor.
Ve tevâsav bissabr: Dördüncü 7 basamakta da kişinin nefsindeki bütün
afetler yok oluyor. Bu arada sabırsızlık afeti de yok oluyor, yerini
ruhun sabır hasleti alıyor ve kişi sabrı tavsiye edecek duruma
geliyor.
İşte Vel Asr suresi 4 tane 7 basamaktan oluşan bir bütün vücuda
getiriyor; 7, 14, 21, 28 basamak... Amenu oluş, ıslâh edici amellere;
nefs tezkiyesine başlamak, Hakkı tavsiye edecek duruma gelmek ve
sabrı tavsiye edecek duruma gelmek...
Biz şu anda bunlardan ilk 7 basamağı anlatıyoruz. Demek ki bu 7
basamağın iki tanesinde, birincisinde olaylar var; ikincisinde de
olayların muhakemesi, mukayesesi ve bir hükme varış var.
Üçüncü basamak bu hükmün pozitif olması halinde geçerlidir. Yoksa
hiçbir zaman o kişi üçüncü basamağa ve ondan sonraki basamaklara
ulaşamaz. Bakara suresinin 256’ncı âyet-i kerimesinde Allahû Tealâ
diyor ki:
"lâ ikrâhe fiyddiyni: Dinde zorlama yoktur,
 

yigit

New member
Katılım
22 May 2005
Mesajlar
42
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Konum
CENNET
Durun hele. Yok öyle kurandan ayetler yazıp yazıp zeytin yağı gibi su üstüne çıkmak.

Açıklayın bakalım Şu saygı değer Mehdi diye adlandırdığınız evrenesoğlunun allahla sohbeti olan kitabını.

rtükten nur tv ye gelen cezaları açıklayın nedenlerinide.

Not:

RTÜK'ün raporlarına göre, Mihr TV'nin cezaya konu olan programlarındaki ifadelerden bazıları şöyle: "Kim tarikata girmemişse, tarikatın dışındaysa onun gideceği yer cehennemdir.


haa, Bu sırada aklıma Bir mehdi daha geldi. onada vahiy geliodu. Adıda HASAN MEZARCIYDI. Adam resmen mehdiyim dedi. Onunda müritleri vardı. Hatta ayda benim yüzümü görüceksiniz diyordu mucize olarak.

Yok öyle arkadaşlar. Yok öyle kurandan ayetler yazarak sü üstüne çıkmak. Burada cahil yok.

Yazın bakayım şu allah ile sohbet ettiğiniz sözde ayetleri. Yazsanıza...

Yarın öbürgün bir başkasıda çıkıp demezmi bende sohbet ettim diye. O da yazar bir kitap.

Olmaz böyle olmaz...
 

U.S.A

New member
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
126
Tepkime puanı
2
Puanları
0
Yaş
41
Konum
ISTANBUL
Web sitesi
www.hidayetcagi.com
yigit' Alıntı:
Durun hele. Yok öyle kurandan ayetler yazıp yazıp zeytin yağı gibi su üstüne çıkmak.

Açıklayın bakalım Şu saygı değer Mehdi diye adlandırdığınız evrenesoğlunun allahla sohbeti olan kitabını.

rtükten nur tv ye gelen cezaları açıklayın nedenlerinide.

Not:

RTÜK'ün raporlarına göre, Mihr TV'nin cezaya konu olan programlarındaki ifadelerden bazıları şöyle: "Kim tarikata girmemişse, tarikatın dışındaysa onun gideceği yer cehennemdir.


haa, Bu sırada aklıma Bir mehdi daha geldi. onada vahiy geliodu. Adıda HASAN MEZARCIYDI. Adam resmen mehdiyim dedi. Onunda müritleri vardı. Hatta ayda benim yüzümü görüceksiniz diyordu mucize olarak.

Yok öyle arkadaşlar. Yok öyle kurandan ayetler yazarak sü üstüne çıkmak. Burada cahil yok.

Yazın bakayım şu allah ile sohbet ettiğiniz sözde ayetleri. Yazsanıza...

Yarın öbürgün bir başkasıda çıkıp demezmi bende sohbet ettim diye. O da yazar bir kitap.

Olmaz böyle olmaz...


2/BAKARA-85: Summe entum hâulâi taktulûne enfusekum ve tuhricûne ferîkan minkum min diyârihim, tezâherûne aleyhim bil ismi vel udvân(udvâni), ve in ye’tûkum usârâ tufâdûhum ve huve muharremun aleykum ihrâcuhum e fe tu’minûne bi ba’dil kitâbî ve tekfurûne bi ba’d(ba’dın), fe mâ cezâu men yef’alu zâlike minkum illâ hızyun fîl hayâtid dunyâ, ve yevmel kıyâmeti yureddûne ilâ eşeddil azâb(azâbi), ve mâllâhu bi gâfilin ammâ ta’melûn(ta’melûne).

Sonra siz (o kimselersiniz ki); birbirinizi öldürüyorsunuz, sizden bir grubu yurtlarından çıkarıyorsunuz ve onlara karşı günah ve düşmanlıkta yardımlaşıyorsunuz. (Bununla beraber) eğer onlar size esir olarak gelecek olsalar (yine de onların yurtlarında kalmalarına izin vermeyip) fidye karşılığı değiştirirsiniz. Oysa o, (yani) onların (yurtlarından) çıkarılması size haram kılınmıştı. Yoksa Kitab’ın bir kısmına inanıp, bir kısmını inkâr mı ediyorsunuz? Sizden böyle yapanların cezası; dünya hayatında ancak rezilliktir. Kıyâmet gününde ise onlar azabın en şiddetlisine reddedilirler. (Zaten) Allah, yaptığınız şeylerden (asla) gâfil değildir.
 

TOMAN

New member
Katılım
10 Eyl 2005
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Nerde Akil Nerde Mantik Nerde Vicdan

Nerde Akil Nerde Mantik Nerde Vicdan

SAYIN LENİN

HİCRAN ŞAİRİ DEMİŞKİ SANA “Kalbin öyle mühürlenmiş ki senin, sol eline güneşi, sağ eline ayı getirip koysalar gene de iman etmeyeceksin. Gökyüzünden önüne Kur'an'ı Kerim inse, sen anca bu apaçık bir büyü dersin.”

SENDE DEMİŞSİNKİ “sevgili hicran şairi bu ne demek ya???ben de diyorum ki o zaman sizin beyniniz mühürlenmiş...insan aklına,mantığına,vicdanına inansın yeter de artar bile”
HERŞEYİN TESADÜFEN OLDUĞUNU İDDİA EDİYORSUN VE GÖRMEDİKLERİNİ İNANMIYORSUN PEKİ SENİN KALBİN OLDUĞUNU NERDEN BİLİYORSUN İÇİNİ GÖRMÜYORSUN Kİ BELKİ İÇİNDE TESADÜFEN KALP YERİNE BAŞKA BİR ŞEY OLUŞMUŞTUR. DESEM SEN BANA HADİ LEN SALAK DERSİN VE GÜLERSİN VAH AHMAK DERSİN BİR ŞEY TESADÜFEN OLUŞUYOR OLSA İDİ HER İNSANDA BAŞKA BAŞKA AZALAR OLMASI LAZIM GELİRDİ SENDE KALB VARSA BAŞKASININ KALB YERİNE BAŞKA BİR ŞEKİLDE ÇALIŞMASI LAZIM OLURDU. AMA ÖYLE AZALAR VARKİ HEPSİ BİRBİRİNDEN FARKLI ÖRNEĞİN PARMAĞIN VE ONUN UCUNDAKİ İZLER EĞER HERŞEY TESADÜFEN OLUŞMUŞ OLSAYDI AYNI ODA KALB GİBİ HER İNSANDA AYNI OLMASI LAZIM İDİ BU NE SANATTIRKİ BİRİNDE AYNISINI YAPMIŞ DİĞERİNDE HER İNSANDA FARKLI MEYDANA GELMİŞ.

VE YİNE DEMİŞSİNKİ İNSAN AKLINA, MANTIĞINA VE VİCDANINA İNSANSIN YETER. PEKİ YİNE SORUYORUM GÖRMEDİĞİN AKLINA NASIL İNANIYORSUN, GÖRMEDİĞİN MANTIĞINI NASIL İNANIYORSUN, GÖRMEDİĞİN VİCANINI NASIL İNANIYORSUN. BÜYÜK BİR İHTİMAL DERSİNKİ ONLARIN BENDE BAZI ALAMETLERİ VAR EĞER AKLIM OLMASA İDİ OKULLARDA EĞİTİM ALMAZ VE KİTAP OKUMASI ÖĞRENMEZDİM EN KÜÇÜK ÖRNEK OLARAK. HER ŞEYDE BİR ALAMET YOKMU ALLAHIN VAR OLDUĞUNA DAİR. VE YİNE SORUYORUM SENDE İNANIYORUMKİ AKIL VAR ! SENİN AKLIN VE MANTIĞINA YUKARIDA YAZMIŞ OLDUĞUM GİBİ İNSANLAR O ŞEKİLDE TESADÜFEN VAR OLMUŞ OLABİLİRMİ ?
 

birdavet

New member
Katılım
16 Haz 2005
Mesajlar
66
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Bence size dini yanlış öğretmişler ve öcü gibi göstererek dinden sizi soğutmuşlar.Halbuki din insanın içindeki kötülüklerden arınarak mutluluğa ulaşmasını hedefler.Dini bilime karşıymış gibi düşünüyorsunuz.İnsanların düşünmemesi ve akıllarını kullanmamasını hedefliyo gibi düşünüyorsunuz din hakkında.Halbuki böyle değil.

Kur'an da diyor ki:

"Aklını kullanmayana azab ederiz."

Yani akletmemiz emredilmiş.Her şeyi tartıp biçip düşünerek değerlendirmeyi emretmiş.Aklın yolu birdir.Allah insanlara akıl vermişse bu akıl Allah'ı bulacak kapasitededir.Siz acaba aklınızı kullanıyor musunuz yoksa taraflı mı davranıyorsunuz?Eğer akıledecekseniz tarafsız olmanız gerekmez mi?
 

Filistin

New member
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
selamunaleykum

selamunaleykum

Sanırım bu konuda diyecek herhangi bir kelama gerek kalmadı.Çünkü Allah dostları kardeşlerim konuyu tafsilatlı şekilde sizlere açıklamaya çalışmış(lenin17 vede mkilic)RAHMAN hidayet nasib eylesin ne diyiyim.Size cevap yazmamın sebebine gelince,Rahman ve Rahim olan Allah'a dil uzatan O'nun Habibine dil uzatanlara Filistin gibi cevap veremesemde sizin karşınıza Mescid-i Akasa gibi dikildim gücünüz yeterse yıkarsınız.Siz kendinize başka yuva arasanız diyorum.vesselam..selam ve dua ile
 

cihan

New member
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Web sitesi
www.mihr.com
Zavalli Kardeşlerim

Zavalli Kardeşlerim

Kuran-ı kerimin bilinmemesi nedeniyle suizanda bulunmak;

Allahû Tealâ,Nisa suresinin -59. ayeti kerimesinde iman sahibi olan kisilerin teredüt ettikleri konuları degerlendirirken su'i zanda bulunmamaları icin sorumluluklarının bulundugu belirtilmektedir. Bu nedenle bilinmeyen hususların aklımıza degilde Allah ve resulüne arz edilmesi belirtilmektedir.Kur'an-ı Kerim muhtevasına tabi olan müminlerin boyle bir yanılgıya düşmemeleri icin en azından iki rekatlık bir istihare namazı ile konuyu Allahû Tealâ'ya arz etmeleri gerekirken, imandan ve islam'dan ve Kur'an'dan haberi olmayan insanlar ne yazık ki Allah'ın emirleri hilafına kendi akıllarıyla karar vermek suretiyle zanda bulunmakta ve bu surette vebal yüklenmektedirler.İSKENDER ALİ MİHR Hazretlerini Allah'a sormadan neden aceba yargılar bu zavallı kardeşlerim.Dinin D'sinden haberdar olmak gerek.
Kadılar müftüler cümle geldiler,
Her bir kitap yere serdiler,
Sen bu ilmi kimden aldın dediler,
Bir kamil mürşide varmasan olmaz.
Hak yolda herkesi mest olur sanma
Her kurban derisi post olur sanma
Her yüzüne güleni dost olur sanma
İçi kafir dışı Müslüman çoktur
Cebrail/Ankara :cool:
 

TiKky

New member
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
59
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
118
mkilic' Alıntı:
Eskiden müslümandım.

Baktım ki hiçbir işe yaradığı yok. Terkettim.

Tavsiye ederim. Çok rahatlıyor insan...

Eskiden CADDE DE TAKILIRDIM bir sürü kız ark vardı ... Pek çok zevki tattım
ŞİMDİ ELHAMDÜRİLLAH HİDAYETE ERDİM VE MÜSLÜMAN OLMAK İÇİN ÇABA SARF EDİYORUM ...

HEM ŞALVARIM HEMDE CÜBBEMDE VAR ONLARIDA GİYİYORUM SARIĞIMIDA SARIYORUM ...

Elhamdürillah ÇOKKK HUZURLUYUM SEN Amellerini bana ver ben sana kızların telefon numarasını Al hepsi senin olsun .. :D
 

Umut

New member
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Ben bu forumda yeni üye oldugum icin yazdiklarinizin hepsini okuyamadim malsef ama görünüyorki mkilic ve lenin17 cok yanlis yolldalar. Biz gine iyi düsüncelerimizi kayip etmiyelim:
INSALLAH onlar en kisa zamanda dogru yolu bulup dönerler. INSALLAH!!!
 
Üst Alt