Kendiniarayanadam
Member
- Katılım
- 20 May 2019
- Mesajlar
- 351
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 18
Sebeplere inmek gerekli mi?
Meydana gelen olaylardaki hayrı ve şerri anlamak için sebeplere inmek lazım olur. Mesala bir örnek; her kötününde yaşanmış bir hayat hikayesi vardır. Yani meydana gelen olaylardaki sırrı çözmek,sebeplerin bilinmesi ile olur. Bu nedenle kesin bir yargıya varılmadan önce,ilk olarak sebeplere inmek icap eder ve her işin aslını öğrenmek icap eder. Kötü bir şeyin ve iyi bir şeyin meydana gelmesindeki sır perdelerini aralarsak durumu anlarız. Mesala; sürekli zulüm gören insan acımasızlığı öğrenir. Sürekli birinin iyiliğini gören, sadakati öğrenir. Hayatta her işin yada olayın bir nedeni vardır. Sebeplere yapışarak yaşamak gerekir.
Meydana gelen olaylardaki hayrı ve şerri anlamak için sebeplere inmek lazım olur. Mesala bir örnek; her kötününde yaşanmış bir hayat hikayesi vardır. Yani meydana gelen olaylardaki sırrı çözmek,sebeplerin bilinmesi ile olur. Bu nedenle kesin bir yargıya varılmadan önce,ilk olarak sebeplere inmek icap eder ve her işin aslını öğrenmek icap eder. Kötü bir şeyin ve iyi bir şeyin meydana gelmesindeki sır perdelerini aralarsak durumu anlarız. Mesala; sürekli zulüm gören insan acımasızlığı öğrenir. Sürekli birinin iyiliğini gören, sadakati öğrenir. Hayatta her işin yada olayın bir nedeni vardır. Sebeplere yapışarak yaşamak gerekir.