M
mutezile_1
Guest
Bir müslümanın KALBEN ve FIKHEN demokrat, çağdaş, özgürlükçü emansi pasyona inanan biri olduğunu söylemesi, buna İNANMASI bunu UYGULAM ASI İSLAM DİNİNİN temellerine aykırıdır. Şeriatın ve uygu lamalarının TEMEL YASA olduğunu unutmayalım. Kuran temel anayasadır zaten bunu kabul etmiyen Mü'min: MÜRTET'dir; ZINDIK'TIR. Hizbü't-Tahrir teorisyeni Tahayiddin Nebhani'nin İslam ülkesi için hazırlanmış anayasa taslakları vardır: Nizam-ül İslam. 1. maddesi; -ki İran gibi ülkelere biraz dikkatli baktığımızda uygulama başarı/başarısızlığı hakkında fikir edinebiliriz kolay lıkla- evet, 1. maddesi: ''Devletin TÜM kurumlarının ancak İslami ölçüler içerisinde geçerlilik kazanacağı; HİÇ BİR yasa ve anayasanın bu ölçüler dışına çıkamayacağı TEMEL hükümdür''. İslam'dan bahseden birinin ŞERİA TIN dışında bir özlemi olmayacağı ve eğer varsa onun bir riyakarolduğunu ve KENDİ dinine İHANET İÇİNDE OLDUĞUNU aklımızdan çıkarmayalım. Çoğumuzun bildiği bu vakıanın altını çizmek istedim; çünkü konuştuğumuz arkadaşların tavırlarını anlamanın ve temel koşulu onların referanslarını, mukkadeslerini iyi anlamaktır. Fütuhatı, kafirlere Cihadı emreden, Serkeşli(huysuzluk- İFFETSİZLİK DEĞİL) etmesinden şüphe edilen kadını dövemri erkeklerin mirasta, ve hayatın tüm alanlarında bir derce üstün olması vb paradigmalar gölgesinde nasıl bir çağdaşlık olacaksa? Zaten olamıyor da. BAKINIZ: Suudi Arabistan, Yemen, Umman, Ürdün, Suriye, Irak, İran, Afganistan, Pakistan, Moğolistan, fas, Cezayir, Sahara, MoritanyaSenegal, Gine, Volta, mali, Nijerya, Niger, Tunus,Libya, Mısır...iLHAN aRSEL hOCAYA gÖRE (Aydın ve 'Aydın' Sayfa 24-)ORTAK ÖZELLİKLERİ: Şeriat dışında Hakikat bulunmadığı inanışına saplanmışlık; akılcılığa ve çağdaş düşünceye yabancılık, farklı inançlara ve Batı dünyasına düşmanlık, gelen eklere körü körüne bağlılık, yaratıcı zeka ve özgür düşünceden yoksunluk HER alanda geri kalmışlık, pejmürde ve müptezel bir yaşam, ASIL ACIKL ISI: İnsan varlığına, İnsan sorunlarına (Özelde kadın sorunlarına), ve insa n haklarına saygısızlık..