Neler yeni
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

Her Konuya yazı yazılmaz

CCCCCC

New member
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
448
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Arkadaşlar forumda ne kadar yanlış bilgilendirme ve saptırma var.Tüylerim ürperiyor.Önce araştır bul ara tara ispat et kafanda kur yanlış söylediğini anla.ondan sonra gel forumda yaz KUR'AN la ispat et hadisle ispat et tartışalım kaynak yok kaynak kendisi ne varsa yazıyor.Bune kardeşim şahsi görüşlerini islamı alet ederek kullanma koca islamı kirletmeyelim lütfen.
 

CCCCCC

New member
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
448
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
ABİ şaşılır doğrusu asr suresini okucam yeter bunları söyleyene ;
 

CCCCCC

New member
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
448
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Haklısın kardeş Üstad Hz.leri içinde o kadar çileler çekti engellendi eğer imanı olmasaydı bin defa ölümü tercih edecekti.
 

yýldýz

New member
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
1,359
Tepkime puanı
8
Puanları
0
Siz forumda yenisiniz galiba.
O kadar yazının içinden doğruyu bulmak marifet.
Fazla kopya vermiycem.
:4_6_202v: :D
 

khan19556

New member
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
992
Tepkime puanı
2
Puanları
0
Yaş
44
Konum
Sancaðýn düþtüðü yerden
Arkadaşlar bazı kişilerin amacı belli. Herkez anlıyor. Size tavsiyem amacı bozuk kişilerin açtığı konularıı ne tıklayın ne de yazı yazın. Raitingini artırmayın
Böylece onlardan kurtuluruz. Zaten ne yazarsanız yazın ikna olmazlar.

En güzel cevap budur.

Bana soracak olursanız böyle yapalım.
Kimseyi hedef göstermedim. Kimse bana mı dedin, beni mi kast ettin şeklinde bir yazı yazmasın. Cevap vermiyeceğim

Muhabbetle

Kardeşime aynen katılıyorum...
 

bcetin811

AMEL-Ý SALÝH
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
1,495
Tepkime puanı
110
Puanları
0
Yaş
43
Konum
Hayatýn içinden
Duha kardeşim o kadar güzel bi konuya değinmişsinki!..televizyon izleyenler bilirler..insanlar artık o kadar garip şeylerden haz duymaya başladıki..mesela polemiklere girmekten ve bu gibi şeyleri izlemektenden..inan seviyesizliliğe alıştırdılar insanları..bazıları bunu kasıtlı olarak yapıyo farkındayız..
''Söz gümüşse,sukut altındır''diyoruz..ve herkezi kendi haline bırakıyoruz...
 

Abd

New member
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
225
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
haklısın münakaşaya gerek yok
 

birtekben

New member
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
65
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
haklısın arkadaşım,mesela uydurma hadisler demiş bir üstteki yazı da bırakın arkadaşı kendi haline:)
 
H

hüma-gül

Guest
Bende size aynen katiliyorum anlasalar bile anlamamazliktan geliyolar bizide burda cildirtiyolar
 

reyyan

New member
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
1,279
Tepkime puanı
18
Puanları
0
Yaş
44
bende aynen katılıyorum ama çıldırmyada gerek yok degilmi ğüzel kardeşim
 
Üst Alt