Neler yeni
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

Kuran'daki Islami Yaşadiğinizi Düşünüyormusunuz?

Kuran'daki Islami Yaşadiğinizi Düşünüyormusunuz?

  • EVET

    Kullanılan: 0 0.0%
  • HAYIR

    Kullanılan: 0 0.0%
  • KİM YAŞAYABİLİYOR Kİ?

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    0

Enver Ýstek

metin mete
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
3,935
Tepkime puanı
1,023
Puanları
0
Yaş
60
Konum
Gurbet,daimi gurbetin icinde gurbet
Kardeşim mesajları şahıslara yönelik olmaması açısından şahsıma yönelik mesajına yanıt vermiycem.selametle..


selamün Aleyküm,Sahislara asla yazi yazmam.Ama dediginiz gibi sahsima söylediginiz söz sebebi ile bir fikra yazmistim.Yani sizi hedef almayi asla düsünmedim..Rabbe emanet ol.
 

Enver Ýstek

metin mete
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
3,935
Tepkime puanı
1,023
Puanları
0
Yaş
60
Konum
Gurbet,daimi gurbetin icinde gurbet
Ayrıca görüşünle söylediklerin arasında tutarsızlık var.

Kuran-ı kerim yeterince anlaşılır diyorsun, şimdide benim anlamadığımı söylüyorsun.

Bizim anlayamadığımız bir şekilde de insan etinin yenilebileceğini savunuyorsun.

Kimin anlamadığı ortada.



Anlamak istemeyene Allahin Kelimullahi ne yapsin?
 

abrec

New member
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
321
Tepkime puanı
2
Puanları
0
aslında istersek yaşarız.nefsimize uyuyoruz...birde imkanlar uymuyabiliyor..
ama gende elden gelenin en iyisini yapmaya çalışalım..ALLAH yardım eder....
 

Enver Ýstek

metin mete
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
3,935
Tepkime puanı
1,023
Puanları
0
Yaş
60
Konum
Gurbet,daimi gurbetin icinde gurbet
Haklısın bazılarının okudugu Kuran-ı Kerim boğazından aşağıya inmiyor. Şayet inseydi bazı ayetlerini kabul edip, bazılarını etmemezlik yapmazlardı.




Ecmain,Dogru söylüyorsun.Zaten olayin özüde bu okudugunu anlamadigi icindirki Aklini kiraya verip baskasinin(Din Büyükleri,Ruhbanlar gurubu)Tevilleri ile bir cok ayeti inkar noktasinda olmasi...Tesekkür ederim.Böyle bir tesbiti yaptiginiz icin..
 

Enver Ýstek

metin mete
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
3,935
Tepkime puanı
1,023
Puanları
0
Yaş
60
Konum
Gurbet,daimi gurbetin icinde gurbet
Metin mete kardeşim bir müddet forumda olmayacağım hatta bir kaç saat sonra uçağım kalkıcak senin için üzülüyordum,kiminle devam ediceksin diye Caferi de yok diye düşünüyodum ki Ruşen_Alp kardeşim gelmiş,buyrun söz sizde.:D :D :D .selametle...



Selamün Aleyküm(aslinda selam vermemem lazimdi)Önce Alemlerin Rabbi olan Allahtan sizlere hayili bir yolculuk nasib etmesini Dilerim.Vallahi benim tartismak istedigim kisi veya kurum yok onlara benim ile tartismiyorlarki sadece ismime karsi yazi yaziyorlar okumadan cok itiraz edecekleri konu ariyorlar.O nedenle pek kaale almiyorum...Rabbe emanet ol.
 

rusen_alp

New member
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
1,475
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
41
Konum
ruhlar aleminden
Metin mete kardeşim bir müddet forumda olmayacağım hatta bir kaç saat sonra uçağım kalkıcak senin için üzülüyordum,kiminle devam ediceksin diye Caferi de yok diye düşünüyodum ki Ruşen_Alp kardeşim gelmiş,buyrun söz sizde.:D :D :D .selametle...

Ben geldim kardeşim de sen gidiyorsun yalnız, hadi bakalım hayırlı yolculuklar iyi uçuşlar sana.
Ayrıca mesajınla ilgili bir kaç bir şey söylemem gerekirse karşımıza çıkacak yok ki, sen de biliyorsun ki Hak gelince batıl zail olur, batıl olan hurafelerin yeri ayaklarımızın altıdır, herkesin bir fikri , düşüncesi vardır, fakat her fikir sahibi bu denli cesurca kendi fikrini savunamaz, çünkü fikirde meşruiyet aranır, şayet fikirler meşru ise o zaman savunulur, o zaman bu fikrin arkasında bir şeyler yazılabilir.Eğer bunun tam tersiyle kapana kısılmış bir fare gibi insanlar, bir o yana kaçar , bir bu yana kaçar...
Bununla birlikte kendi sapık düşüncelerine mahkum olmuş bireyler, tek yaptıkları iş, çamur atmaktır, başka bir şey yapmaları da zaten muhaldir, zira ancak bu şekilde sıyrılabilirler, yani onların uslubu ancak " arkadaş sen benim ismimle uğraşıp duruyorsun " derler, şu cümleler bile çok saçma duruyor değil mi ?
Evet kardeşim ben de farkındayım, şimdi sorsan ki " Madem ruşen- alp bu karşı fikirleri çok saçma buluyorsun, neden bu kadar karşı çıkıyorsun "
Evet bizim amacımız üzüm yemek, bağcıyı dövmek değil, öyle hileli yolları var ki, şurada bir tane kardeşimiz, bu sapıkça düşüncelere kulak verse, dikkate alsa ne olur, ya doğru bulur , onlar gibi olursa, bunun vebalinin altında nasıl kalınabilir, işte kardeşim sırf bunun için karşı çıkıyorum,
 

abrec

New member
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
321
Tepkime puanı
2
Puanları
0
bazı şeyler hoşunuza gitmesede sizin yararınızadır anlamında bir ayet vardı çok güzeldir.bulursanız o ayeti koyarsanız sevinirim...ALLAH herşeyin en iyisini bilir.
bazı şeyleri yapmak zor gelsede hatta işimize gelmesede yapmalıyız....
kuran her yönden bizim için yararlıdır ve ayetlerin hepsi yararımızadır.....
her dini kuralı uygulamalı uygulamaya (içten olarak lafta değil) çalışmalıyız..

tabii bunu en çok kendime yazıyorum.açıp açıp en çok ben okumalıyım bu mesajı..

onun dediği gibi yaşar.onun dediği gibi kazanır onun dediği gibi harçar onun dediği gibi aşık oluır onun dediği gibi sever onun dediği gibi vatana sahip çıkar onun dediği gibi birik olursak...bu dünyadada öbür dünyadada dert tasa bize ulaşmaz.....ALLAH büyüktür.merhameti çoktur.sevgisi çoktur.bizler iyi niyetle ALLAHın dediğini yapmaya çalışırsak bize azabı dokunmaz inşallah....
o onun dediği gibi yapmamızı bizler için ister mutluluğumuz için ister inşallah...
o bütün sevgisini kullarına ayırmıştır.bizde bu sevgiye layik olmalıyız.biraz gayret ile olmıyacak iş değildir bu.sana can veren seni bilir seninde onu bilmem için sana imkan verir.bilen gayret eder.ALLAH gerçekden ondan korkan onu seven herkese hidayet eder...o bizler gibi önyargılı değildir...o mükemmeldir ve övülmeye layiktir.bir şey olsun istiyorsak çok dua ediyorsak olmuyorsa bilin ki kesin sizin için hayırlıdır o.benim mesela her duam kabul olur inşallah bir tane isteğim var 8 senedir olmaz anladım ki ALLAH bunda bende hayır olduğundan bunu kabul etmez.birde bu yolla içten dua etmemi sağlar.ALLAH kimseye altından kalkamıcağı dert vermesin.bu duam kabul olsa belkide altından kalkamıyacağım bir dert musallat olacak.dertlere bile şükür etmeliyiz...
saygılarımla...
 

radikal

New member
Katılım
10 Şub 2007
Mesajlar
2,635
Tepkime puanı
1,763
Puanları
0
Yaş
50
Konum
Gönül aleminden
Abrec, bahsettiğin ayet bu olabilir mi ? Bunu mu istemiştin ?
"Kıtal (Allah yolunda savaşmak) üzerinize yazıldı, gerçi o size hoş gelmez, fakat olur ki siz bir şeyi hoşlanmazsınız (sevmezsiniz), halbuki hakkınızda o bir hayrdır ve olur ki bir şeyi seversiniz, halbuki hakkınızda o bir şerdir. Siz bilmezken Allah bilir !" Bakara Suresi: 216
 

Enver Ýstek

metin mete
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
3,935
Tepkime puanı
1,023
Puanları
0
Yaş
60
Konum
Gurbet,daimi gurbetin icinde gurbet
Abrec, bahsettiğin ayet bu olabilir mi ? Bunu mu istemiştin ?
"Kıtal (Allah yolunda savaşmak) üzerinize yazıldı, gerçi o size hoş gelmez, fakat olur ki siz bir şeyi hoşlanmazsınız (sevmezsiniz), halbuki hakkınızda o bir hayrdır ve olur ki bir şeyi seversiniz, halbuki hakkınızda o bir şerdir. Siz bilmezken Allah bilir !" Bakara Suresi: 216



selamün Aleyküm,Radikal inan cok saf olarak istiyor Abrec sende cok saf olarak veriyorsun.Onlarin istedigi ayet degilki?Onlar hikaye istiyorlar yani beyyine olarak ayet anlasilmaz mutlaka hikaye lazim diyorlar.Rabbe emanet ol.
 
Üst Alt