elkaria'dan

elkaria

Member
küfürler hele aileye küfür acziyettir
o bi yana bekir hak üzeri değilsin ayırım yapan bir insansın haberin olsun acık ve secık bır bıcımde radıkali kayırıyorsun
bizlere yaptığı hakaretlerin altına herzamanda ımzanıda atıyorsun atabılırsın tabıkıde senin gorusun lakın yonetıcıysen adıl olacaksın adıl adaletli davranamayacaksan bu yukun altına ne dıye gırıyorsun

almıssın tasavvufun kılıcını elıne kım karsı cıka tasavvufa ındırıverıyorsun kılıcı boynuna

beni nıye banlıyorsun arkadaşım acık secık olan bır olay varken ve herkes bunu boyle bılıyorken nıye banlıyorsun yahu Allahtan korkmuyormusun

cuppelı o vıdeoda said nursıden bahsedıyor ismini zikretmıyor diye benı ne dıye banlıyorsun sendebal gibi bılıyorsun ondan bahsettıgını


son olarak radıkalın yazdığı mesaja cevap verecem dahada kımse bana cevap vermesin


elkaria Nickli Üyeden Alıntı

Kuran ve sünnet merkezli hayat yaşamak Müslümanı görevidir. ah sofi ah Müslüman hiçbir zaman hüsrana uğramaz sen bunu daha öğrenemedinmi .ben atalarımı üzerlerinde bulduğum şey bana yeter diyenlerden olmadım sizlerin her seferinde dile getirdiği atalarımız demişse doğrudur bir bildiği şey vardır düşüncesiyle hareket ederek kurana ve sünnete muhalif olan sözleri dinmiş gibi kabul ettiniz halbu ki İslam kimden gelirse gelsin...




Burda dur ! Buraya kadar tın tın geldin de; burada çuvallıyorsun ey vahhabiyan ! İslam kimden gelirse gelsin ha ! Ya sen harbiden tın tınsın. İslam sadece Allah'tan (Celle celaluhu) gelir. Başka nerden gelecek ? Kur'an ve sünnet merkezli hayat yaşamak belki idealin olabilir, ama; şu fikriyatın ile namümkündür. Çünkü, söylemlerin ile eylemlerin birbirinin zıttıdır. Sahi bu girizgah bölümünü bir yerden mi kopyaladın buraya. Tam ehli sünnet gibi yazmışsın, şaşırdım açıkcası. Devam edelim bakalım.


bak arkadaş cumleyi yanlış anlıyorsun.virgul koymadık diye neden altın bulmuş gibi sevınıyorsunkı o cumlenın önüne virgul koyup okunsan ne deemk istedıgımı anlarsın ben sizin gibi kopyala yapıştırcı değilim anlaşılmıştır umarım

elkaria Nickli Üyeden Alıntı

Allah ve resulunun sözleri harıç kuran ve sünnete uygunsa kabul edılır degilse red edilir.





Dur dur ! Önceki cümlen ile şu cümleyi birleştirdim okudum, olmadı. Ayırdım okudum, olmadı. Anladığımı söyleyeyim yanlışsa sen düzelt. Allah ve Resulunun sözleri Kur'an'a uygunsa kabul edilir, uygun değilse red edilir ! Allah ve Resulu zaman zaman Kur'an'a aykırı mı davranmışlar ? Ne yani, daha doğrusu nasıl yani ?
Ya espri yaptığına inanmıyorum, gerçekten hoş gör de sormadan geçmiyeceğim yoksa namazda dahi aklıma gelirse gülerim namaz bozulur. Lütfen şurasını noktalama işaretlerinin de yardımı ile düzgün bir şekilde bir daha yaz. Eğer bu şekli ile kabul edersem, senin itikadını bir daha gözden geçirmeni isteyeceğim çünkü. Evet devam edelim...
yıne vırgulden dolayı kaynaklanan yanlıs anlama anlatmak istedığım musluman, Allahın ve peygamberının sozlerı harıc
hangı alımden gelırse gelsın kuran ve sunnete uygunsa kabul edılır değilse red edilir umarım anlamıssındır.yanı Allahın ve resulunun sozlerını reddetme gıbı bı durumu olamaz muslumanın tevılede gıdemez


elkaria Nickli Üyeden Alıntı

sizler bu tür sapık sözleri bir türlü red edemediniz





Yok, zaten red ettiğimiz için, hemen yukarıda ikaz etmek zorunda kaldık. Eee,

Allah ete kemıge burundu mahmuuta gorundu dıyen sapıkları rededemedınız hatta ben Allahım dıyen adamıda
hatta eserlerınde porno hıkayeler anlatan ve rabden ınmedır dıye ıdaa edenıde her neyse kımden bahsettıgımı bılıyorsun


elkaria Nickli Üyeden Alıntı

Allah ve resulunun hatırı tüm harıların üzerindedir siz bu hatırı çiğnediniz ama bilinçli ama bilinçsizce





Biz her ne yaparsak, bilinçli yapıyoruz. Üzerinde durarak düşünerek yapıyoruz. Ha bu sana şirk olarak görünüyordur onu bilemem. Ama, elhamdülillah Rabbini tek İlah, Resulunu de (s.a.v.) biricik Peygamberimiz olarak kabul edip "alimler peygamberlerin varisleridir" hadisi şerifini de baz alarak alim ve arifleride itibar edilecek insanlar zümresinden sayıyorsak, bu sana ister şirk olsun ister tevhid lsun. Biz dediğim gibi bu saydıklarımızı üzerinde çok ama çok düşünerek yapıyoruz.

ya
Allah aşkına peygamberi kucumseyıp iftira atanlar onların varıslerı nasıl olabılırler velayet makamı nubuvet makamında ustundur diyenler peygamberın varıslerı nasıl olabılır el ınsaf barı resulunuze sahp cıkmıyorsanız sahıp cıkanların yolunda tas koymayın

elkaria Nickli Üyeden Alıntı

Bana vahhabi deyip duruyorsun şunu acıklayayım ben ne vahhabıyım ne nakşiyim ne şiiyim ne kadiriyim ne şucuyum ne bucu





Ama sen bana bir konu da, (yaklaşık 4 yıl önce filandı yanılmıyorsam) vahhabi olduğunu söylemiştin. Hatta ben vahhabilerin önderi şıh Muhammed abdülvehhab deyip bayağı bir eleştirdiğimde, sen beni o zaman moderatör olan mücahid kardeşime şikayet edip, itikadıma ve mezhebime küfr ediyor, cezalandırılmasını talep ediyorum demiştin.
Şimdi vazmı geçtin ? Vazgeçmişsin demek ki. Yoksa, aksi takdirde benim kendi beynimden vazgeçmem lazım bana yanlış hatırlattığı için.
Zaten nakşi olamazsın, fıtratın müsait ama itikaddan dolayı düşersin. Nakşi saadatı sen istersen seni kabul eder gerçi. Ama şu itikadını terketmen karşılığında falan değil, sırf Allah'ın kulu olman nedeni ile kabul eder.

yok haklısın 4 yıl once demiş olabılırım vahhabılere atıp duruyordunuz bende musluman kardeşlerime sahıp cıktım onların sozcusu
oldum .ben muslumanım bu bana yeter ilkleri takıp edılmekle emrolunan muslumanım vahhabı dıyede bısey yoktur onu sızler ve sızın gıbıler yakıstırmıstır


elkaria Nickli Üyeden Alıntı

Bi zamanlar Yahudiler ve hrısyoyanlar hz ibrahım hakkında tartışmaya girmişlerdi Yahudiler Yahudi dedi hrıstıyanlarda hrıstıyan dedi. Allahu tealede ikisinide yalanladı.biz Müslümanlar hz ibrahımı örnek alan ümmetiz kuranda ibrahım ve beraberindekilerde sizin için güzel örnekler vardır diye buyurmustur yuce rabbımız. bize ibrahimi ve beraberindekileri kendimize örnek almaya çalışmaktayız .ibrahım için tarsısan bu iki zümreye karşı Allah şoyle buyurmaktadır
İbrahim, ne yahudi, ne de hıristiyan idi; fakat o, Allah'ı bir tanıyan dosdoğru bir müslüman idi; müşriklerden de değildi.
Bu örneklemeye istinaden ben şucu bucu değilim Allahı birleyen haniflerden olan Müslümanlardanım





Off! of! İşte şimdi öldürdün sen beni. Hanif ha ! metin mete ! nerdesin metin mete ! Kulakların çın çın değil, caar caar çınlasın inşaallah. La şia, La vahhabiye ! hanifa hanifa diye diye vahhabiyi bile hanif yaptın ya, maaşallah. Burdan inşaallah ana caddeye çıkarsın elkaria. maaşallah, ha gayret bakalım.

metin metemi o sünnet munkirinin inancını paylaşmaktan Allaha sığınırım resulun sünnetini inkar edeceğime öleyim daha iyi bıle bıle cehennemı satın alanlardan değilim her müslüman haniftir bunu unutma.şaffi mezhebını taklıt edenler her namazın 1 rekatında vecehtu duasını okurlalar bende okuyorum
veccehtu vechiye lillezî fetara's-semâvâti ve'l-arda hanîfen muslimen ve mâ ene minel-müşrikîn"
senin anlayısına gore bu duayı okuyan herkes metin metenın ınancında oylemı

her yerde soyluyorum ve tekrarlıyorum sunnet munkirliği ateistliğe götürür ben bunun örneğini çok gördüm akıllarını kendılerıne rab edınelerin sonu ateıstlıktır


elkaria Nickli Üyeden Alıntı

Allah kuranda şöyle buyurmaktadır

"Allah'a çağıran, salih amelde bulunan ve: "Gerçekten ben müslümanlardanım" diyenden daha güzel sözlü kimdir?" [Fussilet: 33]

Kurana uymak nedir bilirmisin sen sofi kurana uymak peygamberin getirdiğini tastiklemektir yaşamaktır eksiltmeden arttırmadan inanmaktır.
"... Bugün size dininizi kemale erdirdim, üzerinizdeki nimetimi tamamladım ve size din olarak İslam'ı seçip-beğendim..." [el-Maide: 3]

Bu din hz muhammedle beraber kemale ermiştir islamla ilgili yaşanacak her şeyi peygamberimiz ashabına öğretmiştir.dinimiz kemale ermişken sizin sonradan çıkarttığınız icatlar bu dinin ihtiyacı yoktur .kemale ermiş dine uymak varken bu İslam size yetmiyormuda başak şeyler peşinden koşuyorsunuz



Yok yanılıyorsun ! Kur'an'a uymak peygamberin getirdiğini sadece tasdik etmek değildir. Bak karambolde yazmışsın ama farkında değilsin; bizzat hayatının her evresinde yaşamaktır. Zaten yaşayan kişi O mübarek kitaba ne ekler, nede nokta kadar bir yerini inkar eder. Bunu sen aynanın karşısına geç orada karşına çıkan kişiye söyle. Ona inandır bana değil. Sen söylüyorsun, ama sadece söylüyorsun, biz inşaallahuRahman yaşamaya azm ediyor ve gayret etmeye çalışıyoruz. İslam bize yetiyor, hatta yetmek ne kelime düşündüğümüz zaman görüyoruz ki her saniyemizi dolduruyor. O nedenle hakkıyla yaşamak için tasavvufun peşinde koşuyoruz. Tasavvufun pelişinde koşmamız başka ilahlar peşinde koşmak değildir. Sen anlamazsın bu konuyu, o nedenle burasını geç. Sana ait bir bilgi yok burda. Günü gelince ayakların suya ererse, zaten o şey senin karşına çıkar.


kimsenin üzerinde gözetleyici değiliz uyarmak gorevımızdır

elkaria Nickli Üyeden Alıntı

Mahvolan apaçık bir delilden ötürü mahvolsun, yaşayan da apaçık bir delilden ötürü yaşasın." (Enfal: 42)




Amin.

amin.

elkaria Nickli Üyeden Alıntı

Sahih hadisler elbettiki başımızın tacıdır Resulullahın ak pak sözlerini inkar eden Allaha isyan etmiştir Resule itaat Allaha itaattir.
Aynı zamanda Resulullaha yalnıs soz ısnad etmek resulun deyısıyle bu tür yalnıs hadis rivayet edenler cehennemdeki yerlerini hazırlasınlar
Biz sizden delil istiyoruz bu hadisin sahıh olup olmadığına dair delil varmı deliliniz ravisi kimdir bunu bize bi ıspat edin bizde kabullenelim





O kadar delil verdik, ama her biri kabullendiğimiz alimlerden olduğu için mantıken ve itikaden red ediyorsun. Bence bu soruyu sen yine kendine sor. Radikal'in kabul etiği alimlerden diye kabul etmemezlik yapmayayım da, gelen hadisi alıp Kur'an'a götüreyim bakalım uyuyormu kur'an'a uymuyor mu demen gerekir. Ben sana yazdığım hadislerin hepsine ravi sunarım, ama işte sorun sende ! bende değil. Bunu gör artık.

neyi goreyım delilsiz konusuyorsun

elkaria Nickli Üyeden Alıntı

aYetide kendi heva ve hevesine gore tevil etmişsin biz kimseden böyle bir tevil gormedik bu tür idaaların dayanagı yoktur olsa olsa idaanızın delili aklınızdır ki aklınız kimseyi bağlamaz.





Ayeti senin hakkı amcana göre değil, arapçanın ve Kur'anın anlamına göre yazdım. İşine gelmedi mi ? Zaten gelmeyince kim tevil etti dersiniz. İşinize gelince; Allahın ve Resulullah'ın getiridiği dersiniz. Ya, hakikaten sen çok yaşa. Bu stresli günlerimde ilaç oldun bana.

tabi kendi heva ve hevesıne uygun hale getirdin çünkü yanlız arapçayı bılen sensın

yıne arapçasına guven HAsan akçay denen tahrifatcı vardı arapça biliyorum dıye ayetlere farklı manalar katar düşüncesıne gore uygulardı ne dıyelım yenı hasan akçaylar turemıs

elkaria Nickli Üyeden Alıntı

Aslıma gelince ben yukardada belirttim ben müslümanım soy senın için çok önemliyse evet arabım atalarımıda karıştırma istersen olurmu sana atalarımdan sadece bir tanesini soyleyeyım belki bi daha atalarım hakkında konuşmasın hz.hasan r.a benim atamdır. insanın soyu önemli değildir önemli olan amelidir eğerkide soy yarışına gireceksen benim soyum senin soyundan üstündür derim apışıp kalırsın.





Ha, demek şerifsin. Vayy, ne demem lazım şimdi. Bak ne diyeceğim: sen değil şerif, değil seyyid İstersen Hazreti Muhammed Mustafa'nın (s.a.v.) öz be öz oğlu olsan dahi Kur'an ve sünnet dışındaysan; HİKAYESİN ! Bana ne senin şerif veya seyyid olmandan ? Sana ne zaman atalarını sorduk ? ne zaman atalarına önem verdik yada eleştirip yerdik ? Sana ne dedik ? Arapça bilgin de yok gramerin de yok ! yaptığımız tevili sen anlamazsın belki, git büyüklerine sor, eğer onlar arapçayı gerçekten biliyorsa, bizim yazdığımızın doğru olduğunu sana anlatırlar, dedik. Sen hem okuduğunu anlamıyorsun, hemde zar zor okuduğunun anlamına eremiyorsun. Sen Hz. Hasan (r.anh) soyundan gelsen ne olur, Hz. Hüseyin (r.anh) soyundan gelsen ne olur ? Zerre kadar ilgilenmem, işim de olmaz. Amma; sen bir kur'an ve sünnet aşığıysan, en nefret ettiğim rumlar ve ermenilrdir işte o rum ve ermenilerin soyundan olsan bile işte o zaman seni baştacı ederim.
Ona bakarsan ben de peygamber çocuğuyum ! Vallahi bak inan, yalan söylemiyorum! Benim babam peygamber ! Hem de ilk olan; Adem (a.s.) !...


neyse bunu neden anlattıgımı acıkladım üstünlük takbvadadır dıye lakın sen lafı saptırmışssın gerçi sen ayetleri saptırıyorsun benım sozumu saptırmıssınn cokmu şaşırmadım şaşırmamda.
son cumlenede gulup gecıyorum.

elkaria Nickli Üyeden Alıntı
lakın dediğim gibi resul hz fatmaya senı ben bıle kurtaramam demiştir bu yüzden soydan çok amel efdaldır insanın kuran ve sünnete baglı olan ameli efdaldır Allahın dınını ona has kılarak ibadet etmesi efdaldır
Allahın ayetlerini eğip bukerek kendi inancına ışık tutamasın.bunun vebali vardır hatırlatırım sana




Allah'ın ayetlerini eğip bükmek, kişiye cehennemde yaşamak için yeterli. Sen benim için endişe etme, o yazdığın anlamdaki ayetin ne olduğu konusunda biz eğitimini aldık, talim ettik nefsimizde tatbik ettik. Dediğim gibi, sen marş marş doğruuu aynaya ! kendine söyleyip, kendini inandırmaya !

senın sorunun nefsın radıkal kendıne cok guvenıyorsun nefsın kabarıyor el ezherde okudun dıye herşeyı bılıyorum nıdasındasın halbukı bıldığın bir şey yok

quote_icon.png
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
elkaria Nickli Üyeden Alıntı http://www.islamforum.net/f4/vahhabiyat-27992-post169755/#post169755
Anlaşamadığınız işlerde Allaha ve Rasulune götürürsek anlaşırız ama şahıslara götürürsek onların görüşlerini din diye kabul edersek anlaşamayız ve gideceğimiz yerlerde farklı olur.
Bizim Tek önderimiz Muhammed sav dir.Diğer insanlara uymak gibi bir mecburiyetimiz yoktur.

Biz yapılan iş kuran ve sünnete uyarsa kabul ederiz.uymuyorsa red ederiz.
Kişinin yaptığı yanlış kendisini bağlar ona uyma gibi bir zorunluluğumuz yoktur.
İster bu yanlışı ıbnı teymıye yapsın ıster seyh Muhammed yapsın. İSTER selef alimler yapsn.işte siz sofi tayfasının yapamadığı bu tasavvufun büyüklerinden ne gelirse gelsin kabul ediyorsunuz bak sofi bunar nebi değillerki her şeyleri doğru olsun...
...Ayetin ravisi olmaz sofi ayet hadis gibi değil ayetler Allahın koruması altındadır lakin hadislere fitne fesat karışmıştır uydurma hadisler vardır nasıl peygamberden sonra sahte nebiler ortaya çıktıysa yalancı ravilerde ortaya cıkmıştır bu yüzden ehli sünnetin itabar ettigi ravilerden delil istememiz doğaldır varsa deliliniz buyurun sunun dedik yoksada nediye soz isnad etmeyin
Dedik.
İstersen, sen bu konuya hiç girme. Çünkü, alıntılar yapıp yapıp buraya cevap olarak yazarken dahi cahilliğin diz oyunu geçmiş habire ahkam kesiyorsun. Hani desen ki, ya radikal öyle deme, ben bir dönem tasavvufta kaldım ve neler yapıldığını gördüm, şu şu nedenden dolayı Kur'an ve sünnete aykırı buldum o nedenle tasavvufu bıraktım, desen; o zaman seninle tartışırım. Ama, sen bilmediğin, hakkında bilgisine sahip olmadığın, kulaktan bir iki şey duyup da anlatanın yorumuna teslim olarak bana red yazılar yazıyrsun, yani beynini kendin kiraya verip bir de bana akıl veriyorsun. istersen, yakınlarında olan bir yerde muhakkak vbir dergah vardır, git misafirleri ol, sufi bir arkadaşım bana sizi görmemi tavsiye etti, siz ne yapıyorsunuz burada hele bir anlatın, yapın görelim de, sonra çayını iç, çorbanı yudumla, kafana yatsa da yatmasa da sonra gel bana deki; şu şu yerleri şu nedenle beğenmedim, de. Bak o zaman sana neler anlatırım. Ama, şimdi anlatmam, çünkü ehli değilsin.

sen hangı alıntıdan bahsedıyorsun yahu iftira atmayı bırakın .işinize gelmediği zaman alıntı deyın çıkın işin içinden haa beğenmedın değilmi verecek cevabın yok ondandır



elkaria Nickli Üyeden Alıntı http://www.islamforum.net/f4/vahhabiyat-27992-post169755/#post169755
Kabirler meselesine gelince .kabirler her zaman şirki kendine ceken yerler olmuştur eğerki gerçekten hakkın çıkmasını istiyorsanız buyurun size delil


Ebû'l Heyyâc el-Esedî 'nin şöyle dediği rivayet edilir:
Ali b. Ebî Tâlib bana dedi ki:
"Resûlüllah (sallallahu aleyhi ve sellem)'in beni gönderdiği bir işe seni gönderiyorum. Ne kadar heykel varsa yık ve ne kadar yükseltilmiş mezarla karşılaşırsan, onu yerle bir et"
Bir lâfızda da:
"Ne kadar suret varsa imha et" denilmektedir.
(Müslim rivayet etmiştir.) (Müslim, Cenâiz 93; Ebû Dâvud, Cenâiz 68; Tirmizî, Cenâiz 56; Nesâi, Cenâiz 99)

"Peygamberlerinin kabirlerini mescid edinenler için Allah'ın gazabı çetin oldu"
Yine şöyle buyurmaktadır:
"Allah yahudi ve hıristiyanları kahretsin. Çünkü onlar, peygamberlerinin kabirlerini mescid edindiler"(Buhârî, Salât 48, Cenâiz 69, 96; Müslim, Mesâcid 19)
Bu gibi sözleriyle Peygamber (sallallahu aleyhi ve sellem), bizleri onların yaptıklarından sakındırmaktadır.
Yine şöyle buyurmaktadır:
"Sizden öncekiler, kabirleri mescid ediniyorlardı. Kabirleri mescid edinmeyin. Sizi bundan sakındırıyorum, bilesiniz"(Muvatta', Kasru's-Salât fi's-Sefer 85)
Hz. Nûh'un kavminde şirkin ve putlara tapma sebeplerinin ilki buydu.
İbn Abbas şöyle demektedir:
"Hz. Âdem ile Nuh arasında on nesil vardı. Hepsi de islâm üzereydi. Sonra aralarındaki salih kimseleri tazim etmeleri nedeniyle şirk ortaya çıktı."
Buhari'nin Sahîh'i ile tefsir ve peygamber kıssalarıyla ilgili kitablarda İbn Abbas ve başkalarından nakledilen müstefiz haberlerde,
"Ve dediler ki: -Kendi ilahlarınızı bırakmayın; bırakmayın ne Vedd'i, ne Suva'ı, ne Yeğus'u, ne Ye'ûk'u ve ne de Nesr'i." (71 Nuh, 23)
Ayetiyle ilgili olarak Şöyle denilmektedir:
Âyette adı geçenler, Hz. Nuh kavminden salih kimselerdi. Öldüklerinde sık sık kabirlerinin başında toplanır oldular. Sonra da heykellerini yapıp onlara ibadet ettiler.
İbn Abbas diyor ki:
Daha sonra bu putlar Arap kabilelerinde de yaygınlaştı.
Materyalist ve mülhid filozoflardan bir grup zamanla yeni bir tür şirk icat ettiler. Bunu, kabirleri ziyaret konusunda zikrettiler.




DEVAM EDECEK..........



Bence devam etme. Dikkat edersen bir tane bile ayet yazma gereği duymadım, çünkü tamamen nefsi gitmişsin. Ben nefsi tartışma demedim, gel ilmi tartışma yapalım dedim.

Mesela; hikmetten bahsedelim. Hikmet nedir bilirmsin ? Kur'an da varmıdır ? vardır. Peki bana bu hikmeti açıkla, hani o apaçık olan Kur'an dan faydalanarak anladığın kadarını anlat bana. Ayeti şimdi yazayım, bana bir açıkla bu ayeti: "Hikmeti dilediğine verir; hikmet kendisine verilen çok hayr elde etmiştir." ( Bakara : 269 )

Bana buradaki anlatılan hikmetin ne olduğundan bahset, Hz. Hasan'ın (r.anh) soyundan geldiğini yada benim beynimi kiraya verip emlakçılık yapıp yapmadığımı geç.

İlmi gidelim.

konuyu kapattıgınız ıcın cevabı buraya yazmak zorunda kaldım kusura bakmassınız

ve de dediğin gibi devam etmeyıde dusunmuyorum çünkü bizi konuşturmuyorsunuz tasavvufun kılıcı bekırın elınde olduğu sürece muslumana burda soz hakkı yok dıye dusunuyorum
 
küfürler hele aileye küfür acziyettir
o bi yana bekir hak üzeri değilsin ayırım yapan bir insansın haberin olsun acık ve secık bır bıcımde radıkali kayırıyorsun
bizlere yaptığı hakaretlerin altına herzamanda ımzanıda atıyorsun atabılırsın tabıkıde senin gorusun lakın yonetıcıysen adıl olacaksın adıl adaletli davranamayacaksan bu yukun altına ne dıye gırıyorsun

almıssın tasavvufun kılıcını elıne kım karsı cıka tasavvufa ındırıverıyorsun kılıcı boynuna

beni nıye banlıyorsun arkadaşım acık secık olan bır olay varken ve herkes bunu boyle bılıyorken nıye banlıyorsun yahu Allahtan korkmuyormusun

cuppelı o vıdeoda said nursıden bahsedıyor ismini zikretmıyor diye benı ne dıye banlıyorsun sendebal gibi bılıyorsun ondan bahsettıgını


son olarak radıkalın yazdığı mesaja cevap verecem dahada kımse bana cevap vermesin

radikal'i kayırmak başka bir şey, bir başkasına haksızlık etmek başka...

Sen ki haksız şekilde "ban"lanmışsın da, hala nasıl yazabiliyorsun, anlatırmısın?


Adalet, Saidi Nursi'yi tekfire yahut Cübbeli Ahmed Hoca'ya iftiraya suskun kalmakmı Sence!?

Hak adına öyle bir iddiada bulun ki hak olsun. Özrün, kabahatinden büyük.
 
Çok karışık yazıyorsun, çorba yapıyorsun. İlk defa okuyan da, daha önce konuyu takip edenler de kimin ne söylediğini anlamaktan acz kalır. Siz kendinizi dahi ifade etmekte zorlanırken, Dinimizi nasıl ifade etmeye kalkabiliyorsunuz ve bunu kendinize hakk bir vazeymiş gibi nasıl kabul ettirebiliyorsunuz, hakikaten okuyanların şaşırmaması işten bile değil. Ben şaşırmıyorum şerbetliyim, yukarıda yazdıklarının hangisi bana ait, hangisi sana ait bildiğim için, ve sizin gibi vahhabileri çok iyi tanıdığım için bu saatten sonra da şaşırmam inşaallah.

küfürler hele aileye küfür acziyettir

O acziyetliği savunan dahi var, sen neden bahsediyorsun elkaria ?

o bi yana bekir hak üzeri değilsin ayırım yapan bir insansın haberin olsun acık ve secık bır bıcımde radıkali kayırıyorsun bizlere yaptığı hakaretlerin altına herzamanda ımzanıda atıyorsun atabılırsın tabıkıde senin gorusun lakın yonetıcıysen adıl olacaksın adıl adaletli davranamayacaksan bu yukun altına ne dıye gırıyorsun

Gerçi Bekir kardeşimiz vermiş cevabı ama, hiç bir kişinin şahsıma yada inancıma hakaret etmediği halde veya terbiyesizlik yapmadığı halde, benim kendisine durduk yerde hakaret ettiğim b i r t e k m e s a j ı m ı göstersene ! Bak çok basit bir şeyt istedim, çok basit. Sadece varsa göster, yoksa...kısa kes ! Bende bir keresinde ban yedim. 10 gün hemde. Ve üstelik ateist bir üyeyeye karşı. İnancıma hakaret ediyordu, bende şahsına "lavuk" dedim. Ama buna rağmen kendimi de ihbar ettim. Bekir şahittir bu konuya da. Neden o zaman adil olup da "Yahu Bekir abi, adam radikal'in inancına hakaret ediyor, radikal de inancı gereği savunurken o'na lavuk dediyse ban ağır bir ceza olmadı mı ? " diye yazmadı ? Bekir o zaman adilmiydi ? Bana göre evet, size göre de o zaman için evet. Pekiii, Bekir şuan adil mi ? Bana göre yine evet, size göre; subjektif ! yerim ben bu adalet anlayışınızı sizin.

almıssın tasavvufun kılıcını elıne kım karsı cıka tasavvufa ındırıverıyorsun kılıcı boynuna

beni nıye banlıyorsun arkadaşım acık secık olan bır olay varken ve herkes bunu boyle bılıyorken nıye banlıyorsun yahu Allahtan korkmuyormusun

cuppelı o vıdeoda said nursıden bahsedıyor ismini zikretmıyor diye benı ne dıye banlıyorsun sendebal gibi bılıyorsun ondan bahsettıgını

Biz Cüppeli Ahmet Hoca'yı yıllardan beri takip ediyoruz. Çizgi aynı, yol da aynı, uslub da aynı. Değişen bir şey yok ki. Ama değişmiş diye iddia ediyorsan bir zahmet gideceksin sohbetine, bizzat soracaksın kendisine. Boşver benim veya diğerinin hazırladığı videoyu baz almaya yada konultuklarına itibar etmeye kalkma. Bak sana bir sırr vereyim, bir daha böyle konulara balıklama düşme.Tasavvuf ehli birbirine küfr hakaret etmez, o sizlerin işi. Bizi, bize anlatma.

Bekir kardeşimiz, tasavvuf kılıcı ile adalet sağlamıyor. Adalet tasavvufta değil, İslam da. İslam olan herkes de bu adaleti gözetmek zorunda. Bekir kardeşimiz bunu yapıyor. Biz sana sebze diyoruz, sen içinden sadece pırasayı zikrediyorsun. Çünkü pırasayı sevmiyorsun. Ama diğerleri de sebze ! Sonra da kalkıp manavın pırasayı sevmesine illet oluyorsun. Şakamısın sen ya ?

son olarak radıkalın yazdığı mesaja cevap verecem dahada kımse bana cevap vermesin

Daha da davos'a gelmiyecem der gibi, hayrdır ? seni de mi moderatörler konuşturmuyor ? Hadi o sözü söylerken Tayyip Bey haklıydı da, senin şuan itibari ile 222 adet mesajın pek de haklı olduğunu söylemiyor. Sana ve senin gibilere daha çok cevap veririm elkaria ! çok. Bıkmam, usanmam, alınmam, sonuna kadar yazarım, inşaallah yazacağım.


bak arkadaş cumleyi yanlış anlıyorsun.virgul koymadık diye neden altın bulmuş gibi sevınıyorsunkı o cumlenın önüne virgul koyup okunsan ne deemk istedıgımı anlarsın ben sizin gibi kopyala yapıştırcı değilim anlaşılmıştır umarım

Ne ben altın bulmuş gibi sevindim, nede sevinme ihtiyacı duydum. Bana ne ? İster vahhabi meşrebli olursun, ister selefi. Gerçi birbirinden farkınız yok ama, yine de bariz görünen noktanız meşreb olma gerçeğiniz. Mezheb değilsiniz, olamazsınız da. Ehli sünnetten ayrılmışsınız, dönmedikçe de ziyandasınız. Buna sevinmek değil, üzülmek düşer benim payıma.

Virgülü nereye atacağını ben mi öğreteceğim sana. Bu yazıyı şuan ben yazıyorum. Nokatalama işaretlerini yerli yerinde kullanmazsam, diğer okuyanlar sana mı gücenecek veya hata bulacak ? bana mı ? Dedim ya, şakasın sen ! Esasında siz çok iyi anlıyorsunuz, bıkar da gidermi diye bakıyorsunuz. :) Bırakmıyacağım. Net !...

Allah ve resulunun sözleri harıç kuran ve sünnete uygunsa kabul edılır degilse red edilir

Bu cümleyi sen yazdın, ben uydurmadım. Nereye virgül atacağını da sen bileceksin. Ben değil. Ben bu hali ile okursam, sana o hali ile cevap veririm. Ben sana " Allah ve Resulu zaman zaman Kur'an'a aykırı mı davranmışlar ? Ne yani, daha doğrusu nasıl yani ? Ya espri yaptığına inanmıyorum, gerçekten hoş gör de sormadan geçmiyeceğim yoksa namazda dahi aklıma gelirse gülerim namaz bozulur. Lütfen şurasını noktalama işaretlerinin de yardımı ile düzgün bir şekilde bir daha yaz. Eğer bu şekli ile kabul edersem, senin itikadını bir daha gözden geçirmeni isteyeceğim çünkü. Evet devam edelim..." demişsem, hata benim mi, senin mi ? Sen bunun sonrasında kalkıyorsun bana şu açıklamay yapıyorsun:

yıne vırgulden dolayı kaynaklanan yanlıs anlama anlatmak istedığım musluman, Allahın ve peygamberının sozlerı harıc hangı alımden gelırse gelsın kuran ve sunnete uygunsa kabul edılır değilse red edilir umarım anlamıssındır.yanı Allahın ve resulunun sozlerını reddetme gıbı bı durumu olamaz muslumanın tevılede gıdemez

Müslüman tevile de gidemez diyorsun, sonra bana tevil edilmiş Kur'an ile geliyorsun ? Perhiz mi, turşu mu ? Karar ver artık !

sizler bu tür sapık sözleri bir türlü red edemediniz

Yok, zaten red ettiğimiz için, hemen yukarıda ikaz etmek zorunda kaldık.

Allah ete kemıge burundu mahmuuta gorundu dıyen sapıkları rededemedınız hatta ben Allahım dıyen adamıda hatta eserlerınde porno hıkayeler anlatan ve rabden ınmedır dıye ıdaa edenıde her neyse kımden bahsettıgımı bılıyorsun

Yunus (k.s.) deyince herkes mistik bir havaya giriyor, Mahmut Efendi (k.s.) yada bir başka veli için söyleyince, sapık mı oluyoruz ? Bu söz, Allah'ın (Celle celaluhu) sevgisinin ve diğer esmasının kulunda tecelli ettiğinin göstergesidir. Bu ne sadece Yunus (k.s.) gibi dervişlere ne de Mahmut Efendi (k.s.) gibi Allah dostlarına has bir şey değil, bütün kullarına şümuldür. Amma; bizim gibi kullarda bir iki esması tecelli ederken, bu isimlerini zikr ettiğimiz Allah dostlarında ise tamamen esmaları tecelli ediyor. İşte bunu anlatmaya çalışıyoruz, ama anlamamakta üstün bir gayret sarfediyorsunuz. Anlamayın, ama biz yine de anlatmak ile mükellefiz. Siz, istemeseniz de...

Allah aşkına peygamberi kucumseyıp iftira atanlar onların varıslerı nasıl olabılırler velayet makamı nubuvet makamında ustundur diyenler peygamberın varıslerı nasıl olabılır el ınsaf barı resulunuze sahp cıkmıyorsanız sahıp cıkanların yolunda tas koymayın

Elhamdülillah, benim inandığım Peygamber Hz. Muhammed Mustafa (s.a.v.) dır. O (s.a.v.) Peygamberlerin en üstünü ve hatem'ül enbiya'dır. Diğer Peygamberler (a.v.s.ecmain hepsi başımın üzerinde) kendi kavimlerine yahut o günkü bölgede yaşayan diğer kavimlerle beraber yaşayan insanlara gönderilmişken, benim Peygamberim Hz. Muhammed (s.a.v.) Kur'an sözü ile "alemlere rahmet..." için gönderilmişdir. Allah'ın (Celle celauhu) Kur'an da övdüğü ve bizzat selat edip de meleklerine de selat ettirdiği, bize de selat etmemiz için emr ederek yücelttiği Peygamberi'ni, hangi ahmak küçümsüyor şimdi ?

Alimleri bizzat kendisi (s.a.v.) kendisine varis kıldıysa, sen mi yasaklıyorsun bu veraseti ? Sen kimsin ? vahhabi ! O zaman sukut, sukut, sukut...Sen önce git kendi itikadını düzelt. Daha taharetten haberiniz yok (şahıs olarak değil, itikadi) kalkıyorsunuz verasetten bahsediyorsunuz. Sen de yolunda git, sen de varis ol. Sınırlamış ki ? Ashabı'nı dahi kendi ağzı ile övmüş "Ashabım gökteki yıldızlar gibidir, hangisine tabii olursanız inşaallah kurtuluşa erersiniz" buyurmuş, siz bırakın Ashab'ı Kiram'ı (r.anhüm ecmain) takip etmeyi, kabirlerinde bile rahat bırakmadınız, en başta Hz. Hatice (r.anhüma) anamızın kabrini (HAŞA RABBİM ! BEN SÖZ İLE BİLE YAKIŞTIRAMIYORUM AMA SÖYLERKEN MECBUR KALIYORUM) kenefe ! çevirdiniz. Bumu sizin saygı anlayışınız ? hadi oradan be ! Bir de bizi taş koymak ile itham etmezmisiniz, sinir öyle bir hal alıyor ki, yerini gülmeye bırakıyor ARTIK !...

yok haklısın 4 yıl once demiş olabılırım vahhabılere atıp duruyordunuz bende musluman kardeşlerime sahıp cıktım onların sozcusu oldum .ben muslumanım bu bana yeter ilkleri takıp edılmekle emrolunan muslumanım vahhabı dıyede bısey yoktur onu sızler ve sızın gıbıler yakıstırmıstır

Sana vahhabi dediğimde bana şu yukarıdaki cevabı mı veriyorsun. Oysa, 4 yıl önce beni Mücahid kardeşime şikayet ederken, "bu radikal denen sufi benim itikadımın alimi olan şeyh Muhammed'e (nerenin şeyhiyse artık ?) hakaret ediyor, cezalandırılmasını talep ediyorum" demiştin. Çok şükr Mücahid kardeşim (rahmete gark olasıca) sağ ve yaşıyor bu konuya şahittir. Hatta Bekir kardeşim de şahittir diyebilirim eğer okuduysa. Şimdi, ben senin bu sözüne bakarak, senin için vahhabi dersem, ben mi hatalıyım ? Vahhabilik bu mudur ? Tezleriniz çürütüldüğü zaman en yakınınızda bulunan ekole geçmekmidir ? Dün vahhabiydin, bu gün; selefi ! Yarın, Allah Kerim ! Belki mutezile, belki harici, hiç olmadı son çare şii ! Burada Şii kardeşlere bir açıklama yapalım, içinizde vahhabi çok ! Kendinizi ifade edemeyişinizin bir nedeni de budur, ayıklayın ! Yoksa, hakk çerçevede kalan çok şii dostum ! var, pek çok. Biz ayıkladık, halen ayıklıyoruz, siz de ayıklayın.

Bir de vahhabi diye bir şey yoktur demen yok mu, işte burada "bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz" triplerine girerim, gülmekten yarılırım. Türkçemizde yanlış anlaşılan bir deyim var, derler ki " aslını söylemeyen haramzadedir" oysa bu cümle; "aslını bilmeyen haramzadedir" anlatımında olmalı. Şekil (a) sen de olduğu gibi.

metin metemi o sünnet munkirinin inancını paylaşmaktan Allaha sığınırım resulun sünnetini inkar edeceğime öleyim daha iyi bıle bıle cehennemı satın alanlardan değilim her müslüman haniftir bunu unutma.şaffi mezhebını taklıt edenler her namazın 1 rekatında vecehtu duasını okurlalar bende okuyorum
veccehtu vechiye lillezî fetara's-semâvâti ve'l-arda hanîfen muslimen ve mâ ene minel-müşrikîn"
senin anlayısına gore bu duayı okuyan herkes metin metenın ınancında oylemı

her yerde soyluyorum ve tekrarlıyorum sunnet munkirliği ateistliğe götürür ben bunun örneğini çok gördüm akıllarını kendılerıne rab edınelerin sonu ateıstlıktır

Metin mete'ye burada laf söyleme. Kendisi yok burada uzun zamandır da görünmüyor. İtikadı kendisini ilgilendirir, en azından beğendiği sözlere "güzel söz" deme nezaketinde bulunuyor. Hadisleri kabul eder yada etmez, kendi bileceği iş. Biz kabul etmediği takdirde itikadını gözden geçirmesini, bu hali ile de tehlikede olduğunu sayısız defalar yazdık, söyledik.

Bahsettiğin dua değil, En'am suresi 79. ayetidir ve bende okuyorum her zaman. Ben de hanif müslümanım yani. Haddi zatında bütün müslümanlar hatta bütün Peygamberler (a.v.s.ecmain) haniftir diye sayısız defalar yine söyledik. Bu ayeti okuyan her kişi İslam içindedir.

Metin mete'yi gördüğünüzde kendisine sorarsınız, şimdilik burada değil. İnşaallah gelir.

Allah kuranda şöyle buyurmaktadır

"Allah'a çağıran, salih amelde bulunan ve: "Gerçekten ben müslümanlardanım" diyenden daha güzel sözlü kimdir?" [Fussilet: 33]

Kurana uymak nedir bilirmisin sen sofi kurana uymak peygamberin getirdiğini tastiklemektir yaşamaktır eksiltmeden arttırmadan inanmaktır.
"... Bugün size dininizi kemale erdirdim, üzerinizdeki nimetimi tamamladım ve size din olarak İslam'ı seçip-beğendim..." [el-Maide: 3]

Bu din hz muhammedle beraber kemale ermiştir islamla ilgili yaşanacak her şeyi peygamberimiz ashabına öğretmiştir.dinimiz kemale ermişken sizin sonradan çıkarttığınız icatlar bu dinin ihtiyacı yoktur .kemale ermiş dine uymak varken bu İslam size yetmiyormuda başak şeyler peşinden koşuyorsunuz

Yok yanılıyorsun ! Kur'an'a uymak peygamberin getirdiğini sadece tasdik etmek değildir. Bak karambolde yazmışsın ama farkında değilsin; bizzat hayatının her evresinde yaşamaktır. Zaten yaşayan kişi O mübarek kitaba ne ekler, nede nokta kadar bir yerini inkar eder. Bunu sen aynanın karşısına geç orada karşına çıkan kişiye söyle. Ona inandır bana değil. Sen söylüyorsun, ama sadece söylüyorsun, biz inşaallahuRahman yaşamaya azm ediyor ve gayret etmeye çalışıyoruz. İslam bize yetiyor, hatta yetmek ne kelime düşündüğümüz zaman görüyoruz ki her saniyemizi dolduruyor. O nedenle hakkıyla yaşamak için tasavvufun peşinde koşuyoruz. Tasavvufun pelişinde koşmamız başka ilahlar peşinde koşmak değildir. Sen anlamazsın bu konuyu, o nedenle burasını geç. Sana ait bir bilgi yok burda. Günü gelince ayakların suya ererse, zaten o şey senin karşına çıkar.

kimsenin üzerinde gözetleyici değiliz uyarmak gorevımızdır

Yok, yok siz kendinize sahip çıkında, bu ümmedi Muhammed (s.a.v) başka bir şey istemiyor sizden. Gölge etmeyin, başka da ihsana gere yok, Rabbimizin ihsanı sizinkinden daha hayrlı çünkü.

Biz sizden delil istiyoruz bu hadisin sahıh olup olmadığına dair delil varmı deliliniz ravisi kimdir bunu bize bi ıspat edin bizde kabullenelim

O kadar delil verdik, ama her biri kabullendiğimiz alimlerden olduğu için mantıken ve itikaden red ediyorsun. Bence bu soruyu sen yine kendine sor. Radikal'in kabul etiği alimlerden diye kabul etmemezlik yapmayayım da, gelen hadisi alıp Kur'an'a götüreyim bakalım uyuyormu kur'an'a uymuyor mu demen gerekir. Ben sana yazdığım hadislerin hepsine ravi sunarım, ama işte sorun sende ! bende değil. Bunu gör artık.

neyi goreyım delilsiz konusuyorsun

Bu güne kadar yazdıklarımızın hepsini ayet ve hadis ile delillendirdik. Buna rağmen sen de delilsiz dersen, sana ben değil en azından ikimizi birden tanıyanlar güler en başta.

aYetide kendi heva ve hevesine gore tevil etmişsin biz kimseden böyle bir tevil gormedik bu tür idaaların dayanagı yoktur olsa olsa idaanızın delili aklınızdır ki aklınız kimseyi bağlamaz.


Ayeti senin hakkı amcana göre değil, arapçanın ve Kur'anın anlamına göre yazdım. İşine gelmedi mi ? Zaten gelmeyince kim tevil etti dersiniz. İşinize gelince; Allahın ve Resulullah'ın getirdiği dersiniz.

tabi kendi heva ve hevesıne uygun hale getirdin çünkü yanlız arapçayı bılen sensın

yıne arapçasına guven HAsan akçay denen tahrifatcı vardı arapça biliyorum dıye ayetlere farklı manalar katar düşüncesıne gore uygulardı ne dıyelım yenı hasan akçaylar turemıs


Yeni bir Hasan Akçay değilim, benim bildiğim Hasan Akçay edebiyatçı ve şair biri. Dini alanda bir eserine rastlamadım, o neden ile tanımıyorum. Ama, bana kitap yazıp da aynı zamanda Din konsunda da dünyadan kimi örnek alırsın dersen, İmam'ı Gazali (r.aleyh) gibi bir Hüccet duruken, kendime başka kimseyi örnek almayı kendime yakıştırmam. Dersen ki, ne kadar benziyorsun peki diye, cevaben derimki; sanırım sağ ökçesine bulaşan toz ile hafif bir benzerliğim var gibi...

Soy, sop muhabbetini geçiyorum. Daha önce konuştuk çünkü. O nedenle orasını alıntı yapmıyorum.

senın sorunun nefsın radıkal kendıne cok guvenıyorsun nefsın kabarıyor el ezherde okudun dıye herşeyı bılıyorum nıdasındasın halbukı bıldığın bir şey yok


Bak bu sözüne kısmen katılırım. İlmime güvenmem, bunu her fırsatta söylerim. Ama, aldığım ilmi de gizlemem. Bunu da her seferinde söylerim. Bildiğin ama özellikle atladığın bir yer var, yine yazayım o bölümü de; bu İslam aleminde en rezil nefs bende var. Senin nefsinden de aşağıda hatta. Sen dahi, İslam çerçevesinde kaldığın müddetçe benden evlasındır. Ama, İslam dairesinde kaldığın sürece. Yoksa, hikayesindir.

Neden ? Çünkü sana cevap vermek için yine dikkat ettiysen ayet bile yazmadım. Çünkü, ayet yazarak bir şey delillendirmem için beni zorlayamadın. Sebebi de, bilmiyorsun, bilmediğini de bilmiyorsun. Öğrenmeni de canı gönülden dilerim. Diğer yazdığına da cevap vereceğim ama, bu gece için birine sözüm var şimdilik çıkacağım. Yarın devam ederim inşaallah.
 
radikal'i kayırmak başka bir şey, bir başkasına haksızlık etmek başka...

Sen ki haksız şekilde "ban"lanmışsın da, hala nasıl yazabiliyorsun, anlatırmısın?


Adalet, Saidi Nursi'yi tekfire yahut Cübbeli Ahmed Hoca'ya iftiraya suskun kalmakmı Sence!?

Hak adına öyle bir iddiada bulun ki hak olsun. Özrün, kabahatinden büyük.

Zamanın birinde bir padişahın pratik zekalı bir veziri varmış. Bir gün padişah can sıkıntısından olacak, bu vezire dönmüş ve demiş ki "Ey Vezirim ! Bana karşı bir kabahatte bulun, ondan sonra o kabahat için özürde bulun. Ama, öyle bir özür olsun ki, özrün kabahatinden büyük dursun. Düşün taşın bana üç gün içinde bunu göster" demiş. Vezir; oturmuş, kalkmış, gezmiş, dolaşmış, bir şey bulamamış. Aklına ne gelse, ya kabahat büyük duruyor, yada özür önemsiz bir konuda büyük duruyor ve dolayısı ile istek yerini tam bulamıyor. Ne olmalı ? Öyle büyük bir hata, üstelik Padişaha karşı yapılmış olacak, sonrasında öyle bir özür ki; kabahatten de büyük olacak ?

3. gün aklına bir şey gelmiş, sabahı zor etmiş. Sabah erkenden divan yoluna çıkıp sota bir yere gizlenmiş. Padişah haremden divan yoluna çıkarken, arkasından yaklaşmış ve tam yan hizasına gelirken kafasını çevirmeden padişahın yanağından okkalı bir makas almış. Padişah; sabah sabah yapılan bu densizliğe köpürmüş, kan beynine çıkmış. "Bre vezir ! bu ne densizlik ! Bu ne laubaliliktir ki, bu hafif meşrebliğe yelteniyorsun !" Vezir sanki mahcup, üzgün, utanmış bir halde iki büklüm cevap vermiş "Af buyrun hünkarım ! Sizi arkanız dönük olduğundan dolayı valide sultanımız sanmıştım"

Özrü kabahatinden büyük sözünün buradan geldiği rivayet olunur, Sevgili Bekir kardeşim.
 
radikal'i kayırmak başka bir şey, bir başkasına haksızlık etmek başka...

Sen ki haksız şekilde "ban"lanmışsın da, hala nasıl yazabiliyorsun, anlatırmısın?


Adalet, Saidi Nursi'yi tekfire yahut Cübbeli Ahmed Hoca'ya iftiraya suskun kalmakmı Sence!?

Hak adına öyle bir iddiada bulun ki hak olsun. Özrün, kabahatinden büyük.

nasıl yazabılıyorum ceza suresi bıtmışte ondan yazabılıyorum

arkadaşım bakın ben sadece vıdeo paylaştım orda cuppeli ahmet burda soru sorulmaz sorulara cevap verilir diyen şahsiyetin ne alım ne evlıya olduğunu idaa etmesidir . İDAA EDEN KİM CUPPELİ prim gören kim cüppeli prim veren kim bekir radikal
ceza yıyen kim ben .gidin cuppeliye sorun kimin için dediğini beni neden banlıyorsunuz.
 
nasıl yazabılıyorum ceza suresi bıtmışte ondan yazabılıyorum

arkadaşım bakın ben sadece vıdeo paylaştım orda cuppeli ahmet burda soru sorulmaz sorulara cevap verilir diyen şahsiyetin ne alım ne evlıya olduğunu idaa etmesidir . İDAA EDEN KİM CUPPELİ prim gören kim cüppeli prim veren kim bekir radikal
ceza yıyen kim ben .gidin cuppeliye sorun kimin için dediğini beni neden banlıyorsunuz.

Demek ki banlanmamışsınız, sadece ceza almışsınız. Bu cezanın sebebi de Cübbeli Ahmed Hoca'yı söylemediği sözlerle itham etmeniz ve ısrar etmenizidr. Zan içindesiniz. Bana karşı da öyle. Ben ne İsmailağa Cemaati mensubuyum, ne Cübbeli Hoca hayranı ne de ehl-i tarik. Sadece hakkı hak etmeğe gayretteyiz. Hatamız, kusurumuz, yanlışımız olur lakin yandaşlık, adaletsizlik, haksızlık inşaallah asla...

 
Demek ki banlanmamışsınız, sadece ceza almışsınız. Bu cezanın sebebi de Cübbeli Ahmed Hoca'yı söylemediği sözlerle itham etmeniz ve ısrar etmenizidr. Zan içindesiniz. Bana karşı da öyle. Ben ne İsmailağa Cemaati mensubuyum, ne Cübbeli Hoca hayranı ne de ehl-i tarik. Sadece hakkı hak etmeğe gayretteyiz. Hatamız, kusurumuz, yanlışımız olur lakin yandaşlık, adaletsizlik, haksızlık inşaallah asla...



ben kımseyı ıtham etmedım halep ordaysa arşın burda videoda acık ve secık bir biçimde belli oluyor siz işitip red edıyorsanız ne yapabılırımkı zorla sıze işittiremem. madem ki haklıdan yanayım hakkı hak etme gayretindeyseniz şunu bilinki haklının değil sizin düşüncenize uyan görüşlerin yanındasınız. sizin düşündüğünüz sizin görüşünüz gibi düşünmek zorunda değiliz ehli tarik olbılırsınızde eolmayabılırsınızde nurcuda olabılırsınızde olmayabılırsınızde bu sıze baglı siz ahirette ehli tarik olup olmamakla yada nurcu olup olmamakla sorguya cekılmeyeceksınız sorguya cekılmeyeceğimiz düşüncelere akımlara felsefelere uymuyoruz diye bizİ bidat ehli ilan edenlere burdan sesleniyorum elinizde deliliniz nedir yoksa gaybden haber alanınızmı var.
 
Çok karışık yazıyorsun, çorba yapıyorsun. İlk defa okuyan da, daha önce konuyu takip edenler de kimin ne söylediğini anlamaktan acz kalır. Siz kendinizi dahi ifade etmekte zorlanırken, dinimizi nasıl ifade etmeye kalkabiliyorsunuz ve bunu kendinize hakk bir vazeymiş gibi nasıl kabul ettirebiliyorsunuz, hakikaten okuyanların şaşırmaması işten bile değil. Ben şaşırmıyorum şerbetliyim, yukarıda yazdıklarının hangisi bana ait, hangisi sana ait bildiğim için, ve sizin gibi vahhabileri çok iyi tanıdığım için bu saatten sonra da şaşırmam inşaallah.


.

dÜz anlattik anlamadin Çorba yapalim dedİk belkİ anlarsin dedİk ondanda anlamadin:)

Şaka bİ yana

beni banlayip konuyu kitlersenİz olacagi bu .cevap verebilmem icin kopyalayip yapistirdim elimden gelen bu
sen anlayip cevap vermissen merak etme herkes anlamiŞtir:)
 
dÜz anlattik anlamadin Çorba yapalim dedİk belkİ anlarsin dedİk ondanda anlamadin:)

Şaka bİ yana

beni banlayip konuyu kitlersenİz olacagi bu .cevap verebilmem icin kopyalayip yapistirdim elimden gelen bu
sen anlayip cevap vermissen merak etme herkes anlamiŞtir:)

Vayy ! güzel bir hiciv. Beğendim bunu. Karşıdakini en gerizekalı seviyesine indirme. :)

Ama Bekir kardeşimin yanlı davrandığı ve adaletsiz davrandığı konusunda hak vermem. Sana yazmak için siteye girdiğimde bu konuya yöneldiğimde mausun skrool'unu fazla oynayıca konunun da en altına indim doğal olarak. Karşıma çıkan tabloya baktığımda gülümsemek zorunda kaldım. Şuanm yazıştığımız konunun en latında ne var biliyormusun ? Bak kopy yaptım sana da göstereyim. Mesjın sonuna gelince sen de bak ! göreceksin.

[h=4]Benzer Konular[/h]


Bir ceza Bekir kardeşimden, bir ceza Fetih kardeşimden, 2 ceza bçetin kardeşimden. :)

Hadi Bekir yanlı, Fetih de tasavvufçu O da yanlı, bçetin de mi yanlı ? Bir de yanılmıyorsam tekfirden dolayı Mücahid kardeşim de ceza vermişti gibi hatırlıyorum, yanlış hatırlıyorsam hafızamın yanlışıdır.

Burada anlatmak istediğim şu, elbette inandığını anlat, buna kimse karşı değil. Forumların ruhu zaten bu mantık üzere kurulu. Ama, kimseye kafir deme, küfr etme. (Küfr'den kasıt sinkaflı küfr değil, itikadi anlamda)

Sen, kulak dolgunluğun ile gidiyorsun, yapma ! Kendine yazık ediyorsun.

Neyse, konuya geçeceğim diğer cevapları oradan okursun.

Ama, tevafuk bile bu konunun altında güzel gitmiş değil mi ? :)
 
Kabirler meselesine gelince .kabirler her zaman şirki kendine ceken yerler olmuştur eğerki gerçekten hakkın çıkmasını istiyorsanız buyurun size delil

İslam dini sadece kabrlerin mescid edilip edilmemesi konularından mı ibaret. Kur'an da var mı ? Kabirleri telafuz eden hangi ayette kabirlerin mescid edildiği yazılı ? Hangi kavim kendi peygamberinin kabrini mescid edinmiş ? Varmı söyleyebileceğin bir kaç konu veya bir tek konu ? Hangi kavim ? hangi ümmet ? Yok değil mi ? Elbette yok, ne kadar uğraşsanda yok !...

ikincisi; bizzat Allah Resulu (s.a.v.) kendisinin nereye gömülmek istendiği sorulduğunda, Hz. Aişe (r.anhüma) annemizin hücresine gömülmek istediğini, naaşını da bizzat tek başına Hz. Ali (k.v.) efendimizin yıkamasını, yıkanırken mübarek gömleğinin ve izar'ının çıkarılmamasını önemle vasiyyet etmiştir. İstediği yer neresidir biliyormusun ? Mescidi Nebevi'nin tam da iç tarafıdır ! Üstelik Mescidi Nebevi o zamanlarda bu kadar da büyük bir yer değildi. Kapalı alanı küçük de olsa vardı, ama daha çok avludan ibaretti. Ve avlu tarafını istemedi, özellikle iç tarafı işaret buyurdular.

Şimdi, mescidlerin içine kabir bulunması şirk ise; Hz. Muhammed (s.a.v.) efendimizin bu düşüncesini vahhabi zihniyeti nasıl değerlendiriyor ? Haşa ! Peygamber efendimiz (s.a.v.) şirk konusu kabul edilen bir şeyi mi istemiştir ? Varmı cevap ?

Kabirlerin mescid edinlimesi yasaklanmışsa; bizzat kendi naaşının Mescid de bulunmasını nasıl istemiştir ? Sonuçta orası Medine'nin ilk mescididir ve hali hazırda da namaz kılanan yerdir. Varmı cevap ?

Ama ben de var. Ve bu konular bak nasıl da güzel anlatılıyor.

Hz. Adem (a.s.)'in naaşı yerinden çıkarıldı ve başka bir yere nakledildi biliyormusun ? Yok, bilmiyorsun. Nereden bileceksin ki ? Hz. Adem (a.s.)'ın naaşı bizzat Nuh (a.s.) tarafından, tufandan az zaman önce Allah'ın (Celle celaluhu) emr'i ve Cebrail (a.s.)'ın bizzat yardımı ile yerinden çıkarıldı ve gemiye taşındı. Nuh (a.s.) bu naaşın yanında namazını ve ibadetlerini aylarca yaptı. Tufandan sonra Arafat da tekrar toprağa iade edildiği rivayet ediliyor. Mekke de yaşadı, dünyayı gezdi ve şuan mübarek kabri şerifi Arafat'ta. Bazıları Mina dese de Arafatta olduğu kabul ediliyor.

Hz. Musa (a.s.) Mısır'dan çıkarken yanında bazı özel ve kutsal eşyalar ile çok değerli bir yükü daha vardı. Neydi O ? Yok, yok sadece Hz. Adem (a.s.)'in mübarek asası ve diğer kutsal emanetler değil, aynı zamanda Hz. Yusuf (a.s.)'ın mübarek naaşı da vardı. Ve nereye gittilerse beraberlerinde götürdüler. İbadetlerini de yanında yıllarca yaptılar. En son Hz. Harun (a.s.) tarafından Kudus'te mübarek naaşı toprağa iade edildi. Mısırda yaşadı, kabri Kudus'te ? Çaktın mı olayı ?

Bu nedemek ? İbadet ettiğin yerde bir kabr bulunması önemli değil, önemli olan; sen o kabri gördüğün halde ibadete iştiyak duymaman acaiptir. Bile bile namazı geçiştirmen, Rabbini (haşa) hafife almaktır. Kabr de yatan zaten bu dünya ile irtibatı kesilmiştir. Hiç kimse de yatan kişiden bir şey istemez. Uyuyan bir kişiden bile bir şey istenmezken, bu nasıl bir mantıktır ki ölüden bir şey istendiğini iddia edebiliyorsunuz ? Bunun sebebi necidli abdulvahhab'dır. Teymiyye'dir. Hadi İbn'i Teymiyye ilmi ile kendini inşaallah kurtarır da; senin necdli gümbürtüde haberin olsun, eh beraberinde sizler de tabiki...(Allah korusun yine de)

Bir de esas önemli bir nokta var ki, değinmeden geçmeyelim. Peygamberler (a.s.v.ecmain), Ashab (r.anhüm ecmain) Şehidler (Allah'ın rahmeti cümlesinin üzerine olsun), Alimler (r.aleyh ecmain)'in kabrleri ile benim dedemin kabri arasında everest tepesi ile Lut gölü arasındaki rakım mesafesi kadar fark vardır. Çünkü, bu zikrettiğim şahıslar Rabbimizin katında ölü değildir, ayet ile sabittir ama bizim bileyeceğimiz bir konumdadır. Oysa benim rahmetli dedem (Allahım rahmet etsin) ölüdür. Hiç kimse de dedemin Kadri yolu ile suluk ettiğini önemsemez. Çünkü, hayrı da varsa kendine, şerri de varsa kendinedir. Çocukları ve torunları dışında belki tanımadığı biri yanından geçerken bir fatiha okuyup ruhuna hediye ederse ne ala, yoksa bizden başka dua edeni de yoktur.

Demek ki, her kabr aynı değildir. İçinde yatan ile yatmayanı ! arasında da fark vardır.

Mübarek birinin, farzedelim Danyal (a.s.)'ın kabrini ziyaret ettik (Türkiye de olduğu için örnek verdim). Her yerde olduğu gibi orada da namaz kılma yeri var. Orada, Allah rızası için iki rekat nafile namaz kıldık ve son tahiyyatta selamdan sonra otururken, Rabbimize ellerimizi açtık ve duada bulunuyoruz. Duamızı da hazır orada mübarek bir Peygamber varken, O'nun (a.s.) adını da zikrettik ve dedik ki; Ya Rab ! Burada şuan meftun olan Peygamber'in Danyal (a.s.) ziyarete geldik ve misaifiriz. Resulullah (s.a.v.) de buyurdu ki; müsafirin duası red olunmaz. Ya Rab ! burada yatmakta olan Mübarek Peygamberin Danyal (a.s.) hatırına da duamızı kabul buyur ve bizim sıkıntılarımızı gider, ahirette imanlı olarak huzuruna gelmemizi bize nasip et !

Ne oldu ? Şirk, şirk, şirk diye feryat figan gezinmene sebep olan ne ? Kime namaz kıldım ? Kime dua için ellerimi açtım ? Esas önemlisi Kim'den istedim ?

Sizler şekile takılıyorsunuz ve aşamıyorsunuz. Şeklen orada dua ediyoruz diye sanıyrsunuz ki orada yatan her kim ise O kişiden istiyoruz diye görüyorsunuz. Ne yani, boş bir alanda namaz kılacağım zaman, secde mahhalinin önünden kimse geçmesin diye ayakkabılarımı çıkarıp da ön tarafa nişangah yaparsam, sen de oradan geçerken beni görünce aa ! kafire bak ayakkabısına secde ediyor ! mu diyeceksin ? İşte şuan aynen bunu diyorsunuz ve vebale giriyorsunuz ! (2+2 = 4)

İbadet edilen de Allah'u Zülcelal'dir, istenen de O (Celle celauhu), verecek olan da; O (Celle celaluhu)

Gerisi; HİKAYE !...


Ebû'l Heyyâc el-Esedî 'nin şöyle dediği rivayet edilir:
Ali b. Ebî Tâlib bana dedi ki:
"Resûlüllah (sallallahu aleyhi ve sellem)'in beni gönderdiği bir işe seni gönderiyorum. Ne kadar heykel varsa yık ve ne kadar yükseltilmiş mezarla karşılaşırsan, onu yerle bir et"
Bir lâfızda da:
"Ne kadar suret varsa imha et" denilmektedir.
(Müslim rivayet etmiştir.) (Müslim, Cenâiz 93; Ebû Dâvud, Cenâiz 68; Tirmizî, Cenâiz 56; Nesâi, Cenâiz 99)

"Peygamberlerinin kabirlerini mescid edinenler için Allah'ın gazabı çetin oldu"
Yine şöyle buyurmaktadır:
"Allah yahudi ve hıristiyanları kahretsin. Çünkü onlar, peygamberlerinin kabirlerini mescid edindiler"(Buhârî, Salât 48, Cenâiz 69, 96; Müslim, Mesâcid 19)
Bu gibi sözleriyle Peygamber (sallallahu aleyhi ve sellem), bizleri onların yaptıklarından sakındırmaktadır.
Yine şöyle buyurmaktadır:
"Sizden öncekiler, kabirleri mescid ediniyorlardı. Kabirleri mescid edinmeyin. Sizi bundan sakındırıyorum, bilesiniz"(Muvatta', Kasru's-Salât fi's-Sefer 85)
Hz. Nûh'un kavminde şirkin ve putlara tapma sebeplerinin ilki buydu.
İbn Abbas şöyle demektedir:
"Hz. Âdem ile Nuh arasında on nesil vardı. Hepsi de islâm üzereydi. Sonra aralarındaki salih kimseleri tazim etmeleri nedeniyle şirk ortaya çıktı."
Buhari'nin Sahîh'i ile tefsir ve peygamber kıssalarıyla ilgili kitablarda İbn Abbas ve başkalarından nakledilen müstefiz haberlerde,
"Ve dediler ki: -Kendi ilahlarınızı bırakmayın; bırakmayın ne Vedd'i, ne Suva'ı, ne Yeğus'u, ne Ye'ûk'u ve ne de Nesr'i." (71 Nuh, 23)
Ayetiyle ilgili olarak Şöyle denilmektedir:
Âyette adı geçenler, Hz. Nuh kavminden salih kimselerdi. Öldüklerinde sık sık kabirlerinin başında toplanır oldular. Sonra da heykellerini yapıp onlara ibadet ettiler.
İbn Abbas diyor ki:
Daha sonra bu putlar Arap kabilelerinde de yaygınlaştı.
Materyalist ve mülhid filozoflardan bir grup zamanla yeni bir tür şirk icat ettiler. Bunu, kabirleri ziyaret konusunda zikrettiler.

Nuh suresi 23. ayeti mübarek insanların kabrleri başında dua edilmesini kınamıyor, dikkat edersen ismi sayılan kişilerin adına yapılan putlarının başında bizzat onlara dua yapıldığını söylüyor. İyi oku.

Hadisi şerifleri de Kur'an'a götür. Hiç bir zaman duyduğun bir hadisi kur'an mihengine vurmadan kabul etme ! Eğer gerçek hadis ise; muhakkak ama muhakkak Kur'an da işareti vardır. Çünkü O (s.a.v.) Kur'an olmadan bırak konuşmayı, nefes bile almadı. Çünkü O'nun (s.a.v.) yaşantısı; KUR'AN'DIR !

Gerisi; HİKAYE !...

bir de şunu açıklayayım, bu güne kadar bu forumda yada başka bir yerde yazarken, inanırmısın 2 veya 3 tane yorum haricinde hiç bir zaman copy yapmadım. Copy yaptıklarımdan bir tanesi de ümit yaşar oğuzcan'ın şiiridir. Bir tanesi de ebuzer kardeşime İbn Teymiyye ile ilgili yazarken ictihadlarındaki yanlış yerleri göstermek için mecbur kaldığım bir yer vardı, orada yaptım. Varsa copy yaptığım bunların haricinde bir yorumum getir, gözüme çak ! ben de senden bütün forum önünde özür dileyeyim. Bütün yazılarım el emeği göz nurudur. Hepsi benim ile beraber kabrime girecek. O nedenle bol bol ayet ve hadis ile nakkaş gibi işlemeye, süslemeye gayret ediyorum.
 
Vayy ! güzel bir hiciv. Beğendim bunu. Karşıdakini en gerizekalı seviyesine indirme. :)

Ama Bekir kardeşimin yanlı davrandığı ve adaletsiz davrandığı konusunda hak vermem. Sana yazmak için siteye girdiğimde bu konuya yöneldiğimde mausun skrool'unu fazla oynayıca konunun da en altına indim doğal olarak. Karşıma çıkan tabloya baktığımda gülümsemek zorunda kaldım. Şuanm yazıştığımız konunun en latında ne var biliyormusun ? Bak kopy yaptım sana da göstereyim. Mesjın sonuna gelince sen de bak ! göreceksin.

Benzer Konular


Bir ceza Bekir kardeşimden, bir ceza Fetih kardeşimden, 2 ceza bçetin kardeşimden. :)

Hadi Bekir yanlı, Fetih de tasavvufçu O da yanlı, bçetin de mi yanlı ? Bir de yanılmıyorsam tekfirden dolayı Mücahid kardeşim de ceza vermişti gibi hatırlıyorum, yanlış hatırlıyorsam hafızamın yanlışıdır.

Burada anlatmak istediğim şu, elbette inandığını anlat, buna kimse karşı değil. Forumların ruhu zaten bu mantık üzere kurulu. Ama, kimseye kafir deme, küfr etme. (Küfr'den kasıt sinkaflı küfr değil, itikadi anlamda)

Sen, kulak dolgunluğun ile gidiyorsun, yapma ! Kendine yazık ediyorsun.

Neyse, konuya geçeceğim diğer cevapları oradan okursun.

Ama, tevafuk bile bu konunun altında güzel gitmiş değil mi ? :)

yanı 4 5 sefer ceza aldık diye haksızmı oluyoruz

butun cezaları haksız sekılde aldığımı idaa ediyorum bunun üzerindede tartışırım ben kimseye haksızlık yapmam

bızızm bı aralar iktibas forumumuz vardı bızım dusuncemızdeki ınsanların ve sunnet munkirlerinin catısmalaraına sahne oluyordu

tabıkıde mutasavvufların.
bı mutasavvufla hararetlı bır şekilde tartışırkan iş hakarete vardı once o hakaret ettı sonrada ben yonetıcı onun mesajını sıldı benımkını sılmedı ben yonetıcıden benım mesajımında sılınmesını ıstedımkı adalet saglansın


ben kulaktan dolma ile gitmiyorum ben islamı islam gibi algılamaya calısıyorum

peygamberın ashabının tabıının selefin izlemediği uygulamadığı metodları düşünceleri uygulamam çünkü bu peygamberin öğretisine ters düşen bi durum.

sana sadece basit bı soru uzatmadan cevap verısen sevınırım

Peygamberimizi red eden batı celaleddini rumiye neden kucak acıp fikirlerini benimsiyor acaba ?
 
İslam dini sadece kabrlerin mescid edilip edilmemesi konularından mı ibaret. Kur'an da var mı ? Kabirleri telafuz eden hangi ayette kabirlerin mescid edildiği yazılı ? Hangi kavim kendi peygamberinin kabrini mescid edinmiş ? Varmı söyleyebileceğin bir kaç konu veya bir tek konu ? Hangi kavim ? hangi ümmet ? Yok değil mi ? Elbette yok, ne kadar uğraşsanda yok !...

.



Allah yahudi ve hıristiyanları kahretsin. Çünkü onlar, peygamberlerinin kabirlerini mescid edindiler"(Buhârî, Salât 48, Cenâiz 69, 96; Müslim, Mesâcid 19)

ayet yoksa hadis var peygamberimiz boyle bildirmiştir
 
Mübarek birinin, farzedelim Danyal (a.s.)'ın kabrini ziyaret ettik (Türkiye de olduğu için örnek verdim). Her yerde olduğu gibi orada da namaz kılma yeri var. Orada, Allah rızası için iki rekat nafile namaz kıldık ve son tahiyyatta selamdan sonra otururken, Rabbimize ellerimizi açtık ve duada bulunuyoruz. Duamızı da hazır orada mübarek bir Peygamber varken, O'nun (a.s.) adını da zikrettik ve dedik ki; Ya Rab ! Burada şuan meftun olan Peygamber'in Danyal (a.s.) ziyarete geldik ve misaifiriz. Resulullah (s.a.v.) de buyurdu ki; müsafirin duası red olunmaz. Ya Rab ! burada yatmakta olan Mübarek Peygamberin Danyal (a.s.) hatırına da duamızı kabul buyur ve bizim sıkıntılarımızı gider, ahirette imanlı olarak huzuruna gelmemizi bize nasip et !

Ne oldu ? Şirk, şirk, şirk diye feryat figan gezinmene sebep olan ne ? Kime namaz kıldım ? Kime dua için ellerimi açtım ? Esas önemlisi Kim'den istedim ?

Sizler şekile takılıyorsunuz ve aşamıyorsunuz. Şeklen orada dua ediyoruz diye sanıyrsunuz ki orada yatan her kim ise O kişiden istiyoruz diye görüyorsunuz. Ne yani, boş bir alanda namaz kılacağım zaman, secde mahhalinin önünden kimse geçmesin diye ayakkabılarımı çıkarıp da ön tarafa nişangah yaparsam, sen de oradan geçerken beni görünce aa ! kafire bak ayakkabısına secde ediyor ! mu diyeceksin ? İşte şuan aynen bunu diyorsunuz ve vebale giriyorsunuz ! (2+2 = 4)

İbadet edilen de Allah'u Zülcelal'dir, istenen de O (Celle celauhu), verecek olan da; O (Celle celaluhu)

Gerisi; HİKAYE !...

.

diyelimki sen öyle düşündün mezardakine dua ettin peygamberin sünnetini uygulayarak mezar ziyaretini yerine getirdin
peki ya herkes senin gibi yapmıyorsa ya şirke batıyorsa ki batan çok bunun vebalını kim verecek 1 kısının bıle şirke batmasındansa o mezarın o turbenın olmaması daha efdal değilmidir.mezarda yatanın üstünde tübenın olup olmaması onun değerini ne artırırı ne eksiltir.ben emınımkı üzerinde turbe olan zat kalkarsa o turbeyı ilk kendi elleriyle yıkacaktır
 
Allah yahudi ve hıristiyanları kahretsin. Çünkü onlar, peygamberlerinin kabirlerini mescid edindiler"(Buhârî, Salât 48, Cenâiz 69, 96; Müslim, Mesâcid 19)

ayet yoksa hadis var peygamberimiz boyle bildirmiştir

Kabri mescit edinmek, doğrudan kabre doğru namaz kılmak demektir. Allame gibi çıkıp hadisleri kendine göre yorma.
 
Muhattap olmak istemiyorsan yanlış şeyler yazmayacaksın, arkadaşlar seni kaale alıpta cevap veriyorlar, kimse sana cevap vermeye bayılmıyor. Selam Müslümana verilir o yüzden sana aynı mukabeleyi yapamıyacağım.

bayılmayorsan vermeyeceksın arkadaşım ben sana selamı nıcın verdım bılıyormusun cahılın teksınde onda
ayettede belırtıldığı gıbı cahile selam verip gecilir

25/63- Rahmân'ın kulları, yeryüzünde vakar ve tevazu ile yürüyen kimselerdir. Cahiller onlara laf attıkları zaman, “selâmder (geçer)ler.


tekrara sana selam olsun der ve gecerım
 
Selam veren de selam'ı verdiğin kişide Ayet-i Kerim'ede ki niteliklere uymuyor. Birincisi Rahman'ın kulundan maksat Müslümanlardır, sen Müslüman değilsin, ikincisi Vakarlı ve tevazuluda değilsin üçüncüsü hadi ben cahilim, sana laf atmadım cevap verdim, dördüncüsü Ayet'in iniş nüzuluna bak. Beşincisi hadi işine bak...
 
Selam veren de selam'ı verdiğin kişide Ayet-i Kerim'ede ki niteliklere uymuyor. Birincisi Rahman'ın kulundan maksat Müslümanlardır, sen Müslüman değilsin, ikincisi Vakarlı ve tevazuluda değilsin üçüncüsü hadi ben cahilim, sana laf atmadım cevap verdim, dördüncüsü Ayet'in iniş nüzuluna bak. Beşincisi hadi işine bak...

6. cısı dönde aynaya bak

sana selam olsun
 
Geri
Üst
AdBlock Detected

We get it, advertisements are annoying!

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks useful features of our website. For the best site experience please disable your AdBlocker.

I've Disabled AdBlock    No Thanks