Seçmece Yalanlar :)

fetih

New member
Kalsaydınız bişeyler yerdik...
Vallaha sarıda geçtim memur bey...
Kazanmak önemli diil mühim olan yarışmaya katılmaktı...
Dünya ahiret bacımsın...
şuan 65 milyon bizi izliyor...
Bu son sigaram...
Bütün kadınlar güzeldir...
iki saat kapıda bekledim, açan olmadı...
Seni düşünmekten bütün gece gözüme uyku girmedi...
Sen bi de beni gençliğimde görecektin...
Ağlamıyorum... Gözüme bişey kaçtı...
Yemezsen arkandan ağlar...
Seni leylekler getirdi yavrum...
Bu aldığım en güzel hediye...
Hepimiz birimiz, birimiz hepimiz için...
Ben almiyim rejimdeyim...
Bir kez olsun yüzüm gülmedi...
Hayatımda hiç ilaç almadım...
O elinizdeki tek kaldı, başka yok...
Beni seçerseniz size...
Ben de tam seni arayacaktım...
Ben eski yüzücülerdenim...
Bizi davet ettiler ama gitmedik...
Valla bu size çok yakıştı...
Senin annen bir melekti yavrum...
Bana yan bakan daha anasının karnından doğmadı...
Merak etme hayatım sekreterimi görsen çok çirkin....
Büyük ikramiyeyi kazanmak istemiyorum önemli olan alın teri...
üzülme sevgilim evlenince anneni yanımıza alırız...
Evi boşaltın! Almanya`dan oğlum geliyor...
iki gözüm önüme aksın ki...
Kilolarımla barışığım ben böyle mutluyum!
Formu doldurun biz sizi ararız
Bu sene üniversite soruları çok basitti, keşke sınava girseydim...
2 saat bekledim...Gelmedin!
Hatırası var, bunu sana veremem...
Arkasından değil, burda olsa yüzüne de söylerim
Her bedene uyar bu...
Senin eline kimse su dökemez..
öğretmenin vurduğu yerde gül biter
Benim için önemli olan ruh güzelliği
Hediye olmasa inan verirdim.
Bi arkadaşa bakıp çıkıcam, istersen kimlik bırakayım...
Mektup gelmedi mi? Ama ben kendi elimle postaya attım...
Belki biraz sıktı ama hiç merak etmeyin kullandıkça açılır...
Onun için bişeyler yapmayı çok isterdim... Ama malesef... Elimden bişey gelmez...
Sensizlik canıma tak etti...
Ben hiç yalan söylemem
Akşam elektrikler kesildi, dersimi yapamadım...
Bunun garantisi biziz abi...
Telefon şehirlerarasına kapalı
Ben zaten böyle olacağını biliyordum...
Biz sadece arkadaşız.
Son biletler bunlar
Daha önce hiç kimseyi böylesine sevmemiştim.
Sizin mutluluğunuz bizim mutluluğumuz...
Sayısaldan para çıksa, önce kimsesiz çocuklara sonra da yaşlılara bağışlarım...
Haaa bi de okul yaptırırım...
Adem Bey şu an toplantıda... Kim arıyodu?
Sizden iyi olmasın bi arkadaşım vardı...
Kuru ekmek bana yeter... Yeter ki huzurum yerinde olsun...
Aradım... çaldı çaldı açan olmadı...
Dünyanın en mutlu çifti olucaz...
Devletimiz güçlüdür..........
Failleri en kısa zamanda yakalanacak......
Enflasyon düşecek.......
Memuru enflasyona ezdirmeyeceğiz......
Bu konuda elimizden geleni yapıyoruz......
Benim işçim, benim köylüm, benim memurum...
 

Nurgül

New member
AH (bazi) esnafcilar ah!!!!O elinizdeki tek kaldı, başka yok... Valla bu size çok yakıştı... bilirim ben..... patates cuvali giysek yine aynisini söylerler......
 

fetih

New member
Bir yalanda ben ekleyim;
-Tasavvuf islamın özüdür!

Araştırdınızmı sevgili kardeşim neye dayanark bunu yazdınız şu anda yaşadığın islamı bugünlere getirenler kimler sahebe-i güzin efendilerimizden (r.anhuma) sonra bu günlere ulaştıran kimler ? Tasavvuf islamın özüdür DOĞRU nickiniz aklı selim amma! bu yazınız nickinize uymadı
 

fetih

New member
Bir yalanda ben ekleyim;
-Tasavvuf islamın özüdür!

Fitne çıkarmayı ne kadar çok seviyorsunuz biz bu konuyu forum sakinleri biraz tartışmalardan uzak dursun diye mizah amaçlı açtık sizin yaptığınıza bakın sevgili kardeşim şunuda bilinki :Hadis-i şerif:''Fitne uyuyor uyandırana ALLAH lanet etsin'' uyandırmayalım fitneyi Tasavvufu bilmiyorsanız Tasavvufla ilgili sayısız konular açmışız bir zahmet okuyun Kur'anda bu konu ile ilgili neler geçtiğide var sadece birkaç dakikanızı alır . Amma ! lütfen Fitne tellallığı yapmayalım...
 

aklý selim

Mesajlari Onaylanacak
Fitne çıkarmayı ne kadar çok seviyorsunuz biz bu konuyu forum sakinleri biraz tartışmalardan uzak dursun diye mizah amaçlı açtık sizin yaptığınıza bakın sevgili kardeşim şunuda bilinki :Hadis-i şerif:''Fitne uyuyor uyandırana ALLAH lanet etsin'' uyandırmayalım fitneyi Tasavvufu bilmiyorsanız Tasavvufla ilgili sayısız konular açmışız bir zahmet okuyun Kur'anda bu konu ile ilgili neler geçtiğide var sadece birkaç dakikanızı alır . Amma ! lütfen Fitne tellallığı yapmayalım...

Tasavvuf ile ilgili konularınızı da,ilgili kitapları da okudum!
Fitnenin anlamına zahmet edip bir bakın!
Tartışmayı seven bir tip değilim,ama müslüman olmamın getirdiği ağır sorumluluk var!İşte bundan korkuyorum,hesap günü tek başıma hesabımı vereceğim korkusuyla hareket ediyorum!Kur'anda tasavvufa delil getirdiğiniz ayetler ki sayısı ikiyi,üçü geçmez!Hiç biri sizin zorlama yorumlarınıza uymuyor!
Sizler değilmisiniz ayetleri kendi akıllarıyla yorumlayanları uyaran!
 

Rahmet4

New member
fetih kardes bazi yalanlara benden cevaplar

1-sagolun baska zaman
2-hep böyle diyorsun bu kacinci yakaliyisim
3-sen öyle san kazansaydin kac göbek atardin
4-benden ayrilmakmi istiyosun
7-uyuduklari vakit
8-bir dakika olmadi
9-hicde belli degil fazla uyumaktan gözlerinin alti sismis
13-beni nasil tasidi
16-hep rejimdesin nedense hicde kilo verdigini görmedim
17-baskasini aglatmaktan gülmeye fisat bulamadin
18-eczane dolabin senin ilaclarla doludur muhakkak
20-dünyanin cak bucak oldugunu size gösteririm
22-gecen denize girdigimizde az kalsin boguluyordun
24-nasilda yakisti hayret her tarafim cikti ortaya
25-o zaman niye ayrildiniz
26-aha sana yan baktim ne edecen
27-cirkinse niye merak etme diyorsun
28-her hafta lotto toto oynayan kim
31-akmiyacagini bildigin icin böyle söylüyon
34-girseydin elinden alanmi vardi
35-dört köse oldugun icinmi
41-gül bitmiyor morariyor
42-ruhun güzel oldugunu nereden anliyorsun
52-senin bugün ölmeyecegine kim garanti verebilir
53- o zaman yurtdisini ariyim
57-böyle diyenleri cok duyduk kazandinmi kayiplara karisiyorlar
58-bunlar ne zaman bosanacaklar
71-ben senin kölenmiyim
 
Üst