ALLAH KURANDA KENDISINE VE ELCISINE ITAAT EDILMESINI EMREDER.
50. Kalplerinde bir hastalık mı var, yoksa Allah ve Resulünün kendilerine haksızlık edeceğinden kuşkulandılar, ya da korktular mı? Hayır, kendileri asıl zalimlerdir.
51. Aralarında hükmetmesi için Allah'a ve Resulüne çağrıldıkları zaman mü'minlerin sözü ancak: "İşittik ve itaat ettik." demeleridir. İşte bunlar, kurtuluş bulacak olanlardır.
52. Kim Allah'a ve Resulüne itaat eder, Allah'tan korkar ve O'na sığınırsa, işte murada erecek olanlar bunlardır
NUR SURESI
GORULDUGU UZERE ALLAH ELCIYE ITAATIDE EMREDIYOR.RESULE ITAAT KURANDIR SOZUDE GECERLI DEGILDIR.CUNKU KURAN TUMUYLE ALLAHTANDIR KURANDA RESULUN HICBIR ETKISI YOKTUR.
KURANLA BERABER RESULUN SOZLERININDE DINDEN GECERLI OLDUGU SU AYETTENDE BELLIDIR.
36. Bununla beraber, Allah ve Rasulü bir işe karar verdiği zaman, gerek inanan bir erkeğin gerek inanan bir kadının kendilerine ait bir işte tercih hakları olamaz. Her kim Allah'a ve peygamberine asi olursa açık bir sapıklık etmiş olur AHZAB
KURANDA ALLAH VE RESULU BERABER KARAR VERMIYORKI ALLAH VE RESULUNE ITAAT KURAN OLSUN.KURAN SADECE ALLAHIN HUKMUDUR.RESULUN ONDA ETKISI YOKTUR.
DEMEKKI AYRICA RESULUN SOZLERINEDE IHTIYAC VAR.
50. Kalplerinde bir hastalık mı var, yoksa Allah ve Resulünün kendilerine haksızlık edeceğinden kuşkulandılar, ya da korktular mı? Hayır, kendileri asıl zalimlerdir.
51. Aralarında hükmetmesi için Allah'a ve Resulüne çağrıldıkları zaman mü'minlerin sözü ancak: "İşittik ve itaat ettik." demeleridir. İşte bunlar, kurtuluş bulacak olanlardır.
52. Kim Allah'a ve Resulüne itaat eder, Allah'tan korkar ve O'na sığınırsa, işte murada erecek olanlar bunlardır
NUR SURESI
GORULDUGU UZERE ALLAH ELCIYE ITAATIDE EMREDIYOR.RESULE ITAAT KURANDIR SOZUDE GECERLI DEGILDIR.CUNKU KURAN TUMUYLE ALLAHTANDIR KURANDA RESULUN HICBIR ETKISI YOKTUR.
KURANLA BERABER RESULUN SOZLERININDE DINDEN GECERLI OLDUGU SU AYETTENDE BELLIDIR.
36. Bununla beraber, Allah ve Rasulü bir işe karar verdiği zaman, gerek inanan bir erkeğin gerek inanan bir kadının kendilerine ait bir işte tercih hakları olamaz. Her kim Allah'a ve peygamberine asi olursa açık bir sapıklık etmiş olur AHZAB
KURANDA ALLAH VE RESULU BERABER KARAR VERMIYORKI ALLAH VE RESULUNE ITAAT KURAN OLSUN.KURAN SADECE ALLAHIN HUKMUDUR.RESULUN ONDA ETKISI YOKTUR.
DEMEKKI AYRICA RESULUN SOZLERINEDE IHTIYAC VAR.