Neler yeni
Blue
Red
Green
Orange
Voilet
Slate
Dark

*Hadisleri Reddeden Yaklaşim*

REYHANLI

New member
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
63
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Hadisleri toptan reddeden yaklaşım 1300 senelik islam icmasının yaşadığı dinin “uydurulan din!", “hadis dini", zamanın şartlanmışlıkları içerisinde şekillenmiş kendi kanaat ve düşüncelerinin ise “Kurandaki din" olduğunu savunacak kadar yanlışlığı ortada olan bir görüşü temsil etmektedir. Bu görüşe göre şimdiye kadar gelmiş bütün islam alimleri ve evliyaları uydurulan dinle yetişmiş, kendileri ise 1300 sene sonra gerçek dini bulmuştur.

Bu görüş bir aşırılığı temsil etmektedir. Daha çok hadislerin içerisine mevzu hadisler karışmış olduğu gerçeğini temel noktası almışlar, bazı yanlış ve ihtilaflı konuları da bahis konusu yaparak iddialarını kabullendirme gayreti içerisine girmişlerdir. Hadisler içerisinde mevzu hadis bulunması tüm hadislerin reddedilmesi gereğini doğurmaz. Bunların hadis konusunda selahiyetli alimlerce ayıklanması gereğini doğurur. Nitekim bazı hadis alimleri bunu yapmışlardır. Bunun selahiyetsiz kişilerce şahsi fikirler ile yapılması kabul edilebilir bir davranış değildir.

Bu görüş sahipleri sık sık çelişkilerden bahsetmişlerdir fakat içinde bulundukları KOCAMAN bir çelişkinin hiç farkında değildirler şöyle ki,

Kuran''da;

“Allah''a ve Allah''ın bütün kelâmlarına iman etmiş bulunan o ümmî peygambere, evet ona uyun ki, hidayete erebilesiniz." Araf/158

“..Şanım hakkı için muhakkak ki size Resullulah''da pek güzel bir örnek vardır. Allah''a ve son güne ümit besler olup da Allah''ı çok zikreden kimseler için." Ahzab/21
ayetleri gibi daha birçok ayet vardır.

Hadisleri kabul etmediğimizde bu ayetlerin bize verdiği emrin anlamı ne olacaktır?

Tarihte hak olan Ehl-i Sünnetin yanında bu ve buna benzer yanlış yollar, mezhepler de çıkmıştır. Bizim dikkat etmemiz gereken imanımızın muhafazasından sonra Fatiha suresinde geçen “İhdinas-sıratal-mustakîm" (doğru yola erdirilenlerin yoluna) olan Enbiyalar, evliyalar ve asfiyaların yoluna erdirilmemizi Allahtan niyaz etmemizdir
 

CCCCCC

New member
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
448
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Hadisleri toptan reddeden yaklaşım 1300 senelik islam icmasının yaşadığı dinin “uydurulan din!", “hadis dini", zamanın şartlanmışlıkları içerisinde şekillenmiş kendi kanaat ve düşüncelerinin ise “Kurandaki din" olduğunu savunacak kadar yanlışlığı ortada olan bir görüşü temsil etmektedir. Bu görüşe göre şimdiye kadar gelmiş bütün islam alimleri ve evliyaları uydurulan dinle yetişmiş, kendileri ise 1300 sene sonra gerçek dini bulmuştur.

Kesinlikle katılıyorum ALLAH C.C RAZI OLSUN.300 milyar müslümana sizin gittiğiniz yol yanlış demek ukelalıktır.
 

müttaki

New member
Katılım
9 Ocak 2007
Mesajlar
203
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Yaş
58
Eğer (Peygamber) bize atfen bazı sözler uydurmuş olsaydı,
Elbette onu kıskıvrak yakalardık.
Sonra onun can damarını koparırdık (onu yaşatmazdık).
Hiçbiriniz buna mâni de olamazdınız.
hakka 44/45/46/47
peygamberimiz vahy dışında birşey söylememiştir. bize bırakılan vahydir.
vahye uymak peygamberimize uymaktır.
vahye uymak peygamberimize salat etmektir.
vahye uymak onun izinden gitmektir.
 

muaz

New member
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
58
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
cümlenizden Allah razı olsun.
 

rusen_alp

New member
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
1,475
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
42
Konum
ruhlar aleminden
Eğer (Peygamber) bize atfen bazı sözler uydurmuş olsaydı,
Elbette onu kıskıvrak yakalardık.
Sonra onun can damarını koparırdık (onu yaşatmazdık).
Hiçbiriniz buna mâni de olamazdınız.
hakka 44/45/46/47
peygamberimiz vahy dışında birşey söylememiştir. bize bırakılan vahydir.
vahye uymak peygamberimize uymaktır.
vahye uymak peygamberimize salat etmektir.
vahye uymak onun izinden gitmektir.


Bu yazınızın ilk bölümündeki alıntıyı nereden aldınız, kim demiş bunu?
 

yýldýz

New member
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
1,359
Tepkime puanı
8
Puanları
0

Hadisleri kabul etmediğimizde bu ayetlerin bize verdiği emrin anlamı ne olacaktır?

Tarihte hak olan Ehl-i Sünnetin yanında bu ve buna benzer yanlış yollar, mezhepler de çıkmıştır. Bizim dikkat etmemiz gereken imanımızın muhafazasından sonra Fatiha suresinde geçen “İhdinas-sıratal-mustakîm" (doğru yola erdirilenlerin yoluna) olan Enbiyalar, evliyalar ve asfiyaların yoluna erdirilmemizi Allahtan niyaz etmemizdir


BAKARA SURESİ
127- İbrahim, İsmail'le birlikte Evin (Ka'be'nin) sütunlarını yükselttiğinde (ikisi şöyle dua etmişti): "Rabbimiz bizden (bunu) kabul et. Şüphesiz, Sen işiten ve bilensin";

128- "Rabbimiz, ikimizi Sana teslim olmuş (Müslümanlar) kıl ve soyumuzdan Sana teslim olmuş (Müslüman) bir ümmet (ver). Bize ibadet yöntemlerini (yer veya ilkelerini) göster ve tevbemizi kabul et. Şüphesiz, Sen tevbeleri kabul eden ve esirgeyensin."

129- "Rabbimiz, içlerinden onlara bir elçi gönder, onlara ayetlerini okusun, Kitabı ve hikmeti öğretsin ve onları arındırsın. Şüphesiz, Sen güçlü ve üstün olansın, hüküm ve hikmet sahibisin."

130- Kendi nefsini aşağılık kılandan başka, İbrahim'in dininden kim yüz çevirir? Andolsun, Biz onu dünyada seçtik, gerçekten ahirette de o salihlerdendir.

131- Rabbi ona: "Teslim ol" dediğinde (O"Alemlerin Rabbine teslim oldum" demişti.


--------------------------------------------
BAKARA SURESİ
129- "Rabbimiz, içlerinden onlara bir elçi gönder, onlara ayetlerini okusun, Kitabı ve hikmeti öğretsin ve onları arındırsın. Şüphesiz, Sen güçlü ve üstün olansın, hüküm ve hikmet sahibisin."

130- Kendi nefsini aşağılık kılandan başka, İbrahim'in dininden kim yüz çevirir? Andolsun, Biz onu dünyada seçtik, gerçekten ahirette de o salihlerdendir.


Bu surelere göre tabiyet kime oluyor?

ALLAH(c.c.)' a teslimiyet ve RESÜLALLAH(s.a.v.) Efendimize tabiyet.
 

REYHANLI

New member
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
63
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
EMEĞİNİZE SAĞLIK KARDEŞLERİM..

NE GÜZEL İFADE ETMİŞSİNİZ...

ELHAMDİLİLLAHHH....
 

hanif_bir_kul

New member
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
182
Tepkime puanı
19
Puanları
0
Yaş
64
Rasüllerin çağırdı Allah ın yolundan bir başkası olabilirmi ? Allah dan başka veliler edinenler bizi Allah a yaklaştırsanlar diye şirke düşmedilermi ? kuran biz kitapta hiç bir şeyi noksan bırakmadık demedimi ? vereceğiniz cevapların menfi olacağını tahmin etmiyorum...ama menfi ise vebali aksini düşünenlere olur ..benden demesi
 

hanif_bir_kul

New member
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
182
Tepkime puanı
19
Puanları
0
Yaş
64
YUSUF 108. De ki: "İşte bu benim yolumdur. Ben ve bana uyanlar bilerek Allah'a çağırırız. Allah'ın şanı yücedir. Ben Allah'a ortak koşanlardan değilim."
 
Z

zeynep_hearty

Guest
Allah'a ve ümmî peygamber olan Resûlüne ki o, Allah'a ve O'nun sözlerine inanır- iman edin ve O'na uyun ki, doğru yolu bulasınız" (A'râf/7: 158
"Andolsun ki, Resûlullah'ta sizin için, Allah'a ve âhiret gününe kavuşmayı umanlar ve Allah'ı çok zikredenler için güzel bir örnek vardır" (Ahzâb/33: 21
"Kim Resûl'e itaat ederse Allah'a itaat etmiş olur." (Nisâ/4: 80) âyeti, peygambere itaatin neden gerekli olduğunu ve itaatin zorunluluğunu ortaya koyar. Âyetler, Resûlullah'a (sav) itaati, Allah'a itaat saymıştır.4
De ki: Allah'ı seviyorsanız hemen bana uyun ki, Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın." (Âl-i İmran/3: 31) âyetinde i Allah'ı sevmenin ve Onun tarafından sevilmenin şartı, Peygamber'e ittiba olarak gösterilmiştir.

Allah ve Resûlü bir meselede hüküm verdiği zaman inanmış bir erkek ve kadına, o meselede kendi isteklerine göre bir tercih hakkı yoktur. Her kim Allah ve Resûlü'ne karşı gelirse, apaçık bir sapıklığa düşmüş olur." (Ahzâb/33: 36)
Hayır, Rabbine andolsun ki onlar, aralarında çıkan anlaşmazlıklarda seni hakem tayin edip verdiğin hükmü içlerinde hiçbir sıkıntı duymadan kabul edip ona teslim olmadıkları sürece iman etmiş olmazlar." (Nisâ/4:65)
Allah ve Resûlü'ne inanıyorsanız, anlaşmazlığa düştüğünüz konuları, Allah'a ve Resûlü'ne arzediniz." (Nisâ/4: 59)
Ey iman edenler! Sizi, size hayat verecek şeylere sizi çağırdığı zaman Allah'a ve Resûlü'ne uyun." (Enfal/8: 24)
Kim Allah'a ve Resûlü'ne isyan eder ve O'nun koyduğu sınırları aşarsa Allah böylesini, devamlı kalacağı bir ateşe sokar." (Nisâ/4: 14).

Resûl'e karşı gelenler, Allah'a hiçbir zarar vere-mezler. Allah, onların yaptıklarını boşa çıkaracaktır." (Muhammed/47: 32)

O ümmî Peygamber'e UYANLAR (var ya), işte o Peygamber onlara iyiliği emreder, onları kötülükten meneder. Onlara temiz şeyleri helâl, pis şeyleri haram kılar" (A'râf/7: 157)
İnsanlara kendilerine indirileni AÇIKLAMAN için ve düşünüp anlasınlar diye sana da bu Kur'ân'ı indirdik" (Nahl/16: 44)

selam ve dua ile...
 

casus021

New member
Katılım
30 Ocak 2007
Mesajlar
1,475
Tepkime puanı
380
Puanları
0
Yaş
41
Konum
istanbul
Web sitesi
www.islamportali.net
Rasüllerin çağırdı Allah ın yolundan bir başkası olabilirmi ? Allah dan başka veliler edinenler bizi Allah a yaklaştırsanlar diye şirke düşmedilermi ? kuran biz kitapta hiç bir şeyi noksan bırakmadık demedimi ? vereceğiniz cevapların menfi olacağını tahmin etmiyorum...ama menfi ise vebali aksini düşünenlere olur ..benden demesi

kardeşim ya sen kuranı hiç arastırmıyorsun yada körsün kuranda ululemrede itaat diyor alimlerede uyun diyor bir kaç tane işini tam anlamıyla yapmayan alimler çıkarsa ve bunların yaptıkları hatayı yapmayanların üzerine malederseniz zaten hiçbir şeyi anlayamaz ve verdiginiz ayetlerlede iyi olan alimleride kötülemiş olursunuz bu gun pornofösür zekeriya yüzükara ve prof yaşar nuri öztürk ün yaptıgı hareketleri bütün alimlerin yaptıgını söylersen ozaman iyi olan insanlara
sen iftira atmış olursun
 

hanif_bir_kul

New member
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
182
Tepkime puanı
19
Puanları
0
Yaş
64
KURAN VE YÖNETİM

Uydurulan dinin kullanıldığı ve çok büyük istismarların yapıldığı alanlardan biri de yönetimdir. Kendi şahsi görüşlerini hakim kılmak isteyenler Allah'ı, dini kullanarak insanlığı yönetmeye kalkışmışlardır. örneğin Kuran'a göre kadın cumhurbaşkanı da, yönetimde etkin bir role sahip de olabilir. Kuran bu konuda bir yasak getirmemişken, geleneksel İslâm bu konuda da Kuran'ın getirmediği bir yasağı getirip, insan neslinin yarısı olan kadınları bu görevlerden mahrum etmiştir. Ayrıca "Liderler Kureyş'tendir" şeklinde bir uydurma hadisle insanların tek bir kabileden çıkan insanlar tarafından yönettirilmeye çalışılması da geleneksel İslâm'ın yalanlarından biri olmuştur. Daha ileriki yıllarda şeyhülislamlara istedikleri gibi siyasi fetvalar verdiren Osmanlı halifeleri de Kuran dışı dinin esaslarını uygulatmışlar, mezheplerini kendi tahtlarını sağlamlaştırmak için kullanmışlardır. Osmanlı dönemindeki bozulmayı anlamak için Osmanlı padişahlarına "Allah'ın gölgesi halife efendimiz" dendiğini hatırlamamız sanırım yeterli olacaktır. Bir insana Allah'ın gölgesi demek cüretkarlığının gösterildiği ve münasebetsizliğinin işlendiği ortamdan ne hayır beklenebilirdi ki! Ne yazık ki Sünni ve Şii mezhepçi yönetimler, onların baskıcı idareleri İslâm zannedilmiş ve din adına sayısız istismarlar, akılsızlıklar sergilenmiştir.
 

hanif_bir_kul

New member
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
182
Tepkime puanı
19
Puanları
0
Yaş
64
YÖNETİMDE TEMEL İLKELER

Kuran’da açıklanmayan hususların insanların insiyatifine bırakıldığını daha evvel gördük. Bunlar insanların akıllarını çalıştırmalarıyla ve Kuran'ın koyduğu temel prensipleri gözetmeleriyle doldurulmalıdır. Fakat şurası unutulmamalıdır ki insanların bu tercihleri Kuran’ın hükümleri gibi değerlendirilemez. örneğin belli bir devlet yönetimi veya halifelik gibi uygulamalar, Kuran'ın bir hükmü olarak gösterilemez. Kuran'ın koyduğu hükümler evrenseldir; mekanın ve zamanın değişmesi ile müslümanlar bu hükümlerden vazgeçemez. örneğin Kuran'ın bir hükmü olmayan halifelikten vazgeçilebilir, ama Kuran'ın bir hükmü olan "şura", "adalet" gibi ilkelerden zamanın ve mekanın değişmesiyle vazgeçilemez. Kuran'da geçen ve yönetimde dikkat etmemiz gereken evrensel bazı ilkeler şunlardır:
ŞURA: Şura ile yönetim konusunda ilgili tarafların fikirlerinin alınması ve yürürlükteki yönetimin danışma mekanizmasını kullanması kastedilir.

Onların iş ve yönetimleri aralarında şura iledir.

42 Şura Suresi 38

Allah'tan bir rahmet sayesindedir ki sen onlara yumuşak davrandın. Eğer kaba saba, katı yürekli olsaydın, senin çevrenden kesinlikle dağılır giderlerdi. O halde bağışla onları, af dile onlar için, iş ve yönetim konusunda da onlarla şuraya git.

3 Ali İmran Suresi 159

Ali İmran Suresi'ndeki ayetten göreceğimiz gibi "şura" Peygamberimizin bile uygulaması gereken bir kurumdur. O zaman hiç kimse kendisini "şura" üstü görüp, insanlara danışmaya ihtiyacı olmadığını, keyfince insanları yönetebileceğini söyleyemez. Ayrıca aynı ayetten "şuranın" yumuşaklıkla, merhametle beraber olduğunu; kaba sabalıkla, katı yüreklilikle beraber olmadığını anlıyoruz. Şura bir sistem olarak değerlendirildiğinde Cumhuriyet sistemine karşı geldiği düşünülebilir. Şura'yı Kuran'ın verilerine ters düşmemek şartı ile demokrasi olarak da ifade edebiliriz. Şunu da unutmamak gerekir ki Kuran'da Şura'nın şekli ve yöntemi gösterilmemiştir. Bu demektir ki şekil ve yöntem zaman ve şartlara göre belirlenecektir. Şura birkaç kişi ile vücut bulan doğrudan demokrasi olarak uygulanabileceği gibi, büyük kitleler aracılığıyla işleyen temsili demokrasi olarak da yürüyebilir. Kaçınılmaz olan şudur; yönetimin ve birlikte yaşamanın her seviyesinde şura esastır. [İslam Gerçeği kitabı; Prof. Dr. Beyza Bilgin, Prof. Dr. Rami Ayaz...]

ADALET: Kuran'ın birçok ayetinden adalet ilkesinin önemi anlaşılır. Bu ikili ilişkilerden yönetime kadar gözetilmesi gereken çok temel Kurani bir ilkedir.

Ey inananlar! Adalet ve dürüstlüğün tanıkları olarak Allah için kollayıp gözetleyenler olun. Bir topluluğa kininiz sizi adaletsiz davranmaya asla itmesin. Adaletli olun. Bu korunup sakınanlar için daha uygundur.

5 Maide Suresi 8

Allah sizi din hakkında sizinle savaşmayan ve sizi yurtlarınızdan çıkartmayan kimselere iyilik etmekten, onlara adaletli davranmaktan men etmez. Allah adaleti ayakta tutanları sever.

60 Mümtehine Suresi 8

EMANETİN EHLİNE VERİLMESİ: Kuran emanetlerin ehline verilmesini emreder. En önemli emanetlerden biri ise toplumun yönetim kademelerinde yer almaktır. Demek ki bu kademelere becerikli, dürüst, işini iyi bilen kimselerin getirilmesi, Kuran'ın izahları açısından da, gözetilmesi gereken bir sorumluluktur.

Şu bir gerçek ki Allah size emanetleri ehil olanlara vermenizi ve insanlar arasında hükmettiğinizde adaletle hükmetmenizi emrediyor.

4 Nisa Suresi 58

YöNETİCİLERİN YÖNETİLENLERDEN OLMASI: Müslümanların itaat etmesi gereken yöneticilerin kendi aralarından olması gerektiği belirtilmiştir. Bunlara "ulul emr" denmiştir ki bunlar toplumun yönetiminde emir yetkisini elinde bulunduran kişilerdir. Bunlar Allah'a inanan, Allah sevgi ve korkusunu içinde taşıyan kişiler olursa tüm toplum bunun hayrını görür. Toplumsal yaşamanın kaçınılmaz olarak bir hiyerarşiyi gerektirdiğini tüm sosyal bilimciler bilir, toplumsal yaşamın kaostan çıkması, toplumsal yönetimin getirdiği bu hiyerarşinin danışma, adalet gibi ilkeleri uygulamasına ve hiyerarşide yönetme pozisyonunda olanların bu vazifeye uygun kişilerden seçilmelerine bağlıdır.

Ey inananlar! Allah'a itaat edin, Allah'ın elçisine ve sizden olan ululemre (yöneticilere) itaat edin.

4 Nisa Suresi 59
 

casus021

New member
Katılım
30 Ocak 2007
Mesajlar
1,475
Tepkime puanı
380
Puanları
0
Yaş
41
Konum
istanbul
Web sitesi
www.islamportali.net
peygamberimiz yönetimi halka vermedimi halifeyi halk şeçmedimi peki bunları nasıl yazıyorsunuz anlamıyorum kuranda kadın hükümdardan bahsediyor ve peygamber s.a.v bir çok konularda eşlerinde fikir aldıgını görmüyormuyuz yani kadınlarında yönetimde yer ala bilecegini görüyoruz
 

**DiyarýMevlana**

New member
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
94
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Web sitesi
islamigenclik.page.tl
her konuda oldugu gibi şüphesiz bu konuda da tartışmaya gidiyorsunuz.
lütfen ne olur kardeşlerim tartışmalara girmeyelim.bir birimizin kalbini kırmayalım.
 

REYHANLI

New member
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
63
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Rasüllerin çağırdı Allah ın yolundan bir başkası olabilirmi ? Allah dan başka veliler edinenler bizi Allah a yaklaştırsanlar diye şirke düşmedilermi ? kuran biz kitapta hiç bir şeyi noksan bırakmadık demedimi ? vereceğiniz cevapların menfi olacağını tahmin etmiyorum...ama menfi ise vebali aksini düşünenlere olur ..benden demesi


ne güzel demişsin ya kardeşim......"resullerin çağırdığı ALLAH'IN yolundan...."...

bak RESULLERİN çağırdığı diyor RABBİMİZ...

bizi hidayete götüren , islamı öğreten, doğruyu öğreten, ALLAH'IN dinini tefsir eden RESULDÜR işte....

ONUN SÜNNETİNİ KABUL ETMEYEN, NASIL OLYORDA ÇAĞRISINA İCABET EDYOR...ÇAĞIRDIĞI ŞEYİ KABUL EDİP, ÇAĞIRANI REDDETMEK TE NE OLYOR..BU BİR TEZAT DEĞİLMİ...??????????
 

chamdali

New member
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
647
Tepkime puanı
123
Puanları
0

ONUN SÜNNETİNİ KABUL ETMEYEN, NASIL OLYORDA ÇAĞRISINA İCABET EDYOR...ÇAĞIRDIĞI ŞEYİ KABUL EDİP, ÇAĞIRANI REDDETMEK TE NE OLYOR..BU BİR TEZAT DEĞİLMİ...??????????

Onun sünneti vahyi hayata taşımak değil midir?
Çağırdığı şeyi kabul edip çağıranı reddeden kim?
 

nurþeyma

New member
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
302
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Resul'ün inandığı inandığımız mıdır acaba?

Resul'ün inandığı inandığımız mıdır acaba?

Onun sünneti vahyi hayata taşımak değil midir?
Çağırdığı şeyi kabul edip çağıranı reddeden kim?

Bakara Suresi 285... Resul, Rabbinden kendisine indirilene inanmıştır; müminler de. Hepsi; Allah'a, onun meleklerine, Kitaplarına, resullerine inanmışlardır. Allah'ın resullerinden hiçbirini ötekinden ayırmayız. Şöyle demişlerdi: "Dinledik, boyun eğdik. Affet bizi, ey Rabbimiz. Dönüş yalnız sanadır."
 

sinang

New member
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,628
Tepkime puanı
276
Puanları
0
Konum
bezm-i ezelden
Hadisleri red eden yaklaşımlar,İslamı gerçek mecrasından çıkarma gayretleri ile yoğunlaşan dini faraziyat yapan,hatta diebiliriz ki isevileştiren bir yaklaşımdır.Örnekleri kendinden bir hayattır İslam.İsevilik bir kaç havari sonrası hakikatta hiç bir müntesip oluşturamadı,haniflikte öyle,ama İslam her zaman hakiki inanları olan bir din idi.Diğer dinlerden üstün olduğu açık ve meydandadır.Son din olduğuda böyle.İslama açılan her savaş din yahut dinsizlik adına hak ve hakikate Kur'an ve sünnete açılmıştır.Dolayısı ile elle tutulur en ekmel ve son dinedir,insanlığın enson kurtuluş çaresine açılmıştır,tüm bunlar.Biz böyle düşünürüz.
 
Üst Alt